tjeena om jag har en rgb kabel men inte rgb moddat min spelare så tänkte jag ställa in spelaren som s video (med rgb kabeln)så länge.
blir det nån skillnad mot den medföljda kabeln
tjeena om jag har en rgb kabel men inte rgb moddat min spelare så tänkte jag ställa in spelaren som s video (med rgb kabeln)så länge.
blir det nån skillnad mot den medföljda kabeln
Går det öht att ställa in PS2 att ge ut endast s-video? Jag har för mig att man kan välja komponentvideo mellan RGB och yb/rb/whatever. S-video är alltid aktivt i kontakten. Så du kommer få grön bild med filmer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det går inte att ställa om ps2 i s-video läge utan det får man sköta på tv´n. Tänk bara på att har du köpt sladden hos psxcare så stöder inte sladden s-video. Vet inte om det kanske är så på andra rgb-kablar också.
Bookmarks