Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 39

Diskussion: varför går ej gears of war att ta ner?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22

    varför går ej gears of war att ta ner?

    Nu börjar det bli lite irriterande varför går inte gears of war att ladda ner? det börjar jättebra och sen blir det sämre och sämre och till slut står den på 0,00kb/s varför?

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Jag som trodde jag hade sett det mesta....

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    För att det inte är någon som delar ut. Skaffa ett konto på torrentleech eller nått sånt så kommer du garanterat få bättre nerladdningshastighet.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    vad menar du? har du besvärat dig att svara så kan du väl också skriva varför eller hur alla är inte experter på allt?

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    hmmm går inte regga sig det är avstängt

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Kan ni ta den här diskussionen i någon tråd som heter " VART LADDAR JAG HEM SPELEN/HUR FÅR JAG TAG PÅ SPELEN " ZZzzz

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    Azper är det något fel i h... på dig? ser du någonting om det du skrev i min förfrågan? jag undrade om det var något fel på min klient eftersom allt annat fungerar utom just med gears of war. Tänk att det alltid på alla forum finns några puckon

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    tycker du ska hålla tyst nu...... Det är ungefär som om jag skulle säga: " Mitt kazaaaaaa råkade avinstallerad " HUR SKA JAG NU FÅ HEM SPELET?! . Du har väl din "PIRATSIDA" eller var du nu drar ner dina spel ifrån, DOM kan väl svara på varför du tankar i 0,0 kb/sek !? eller ?

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    Mitt kazaaaaaa råkade avinstallerad ????? Jag tycker att du skall vara tyst i stället innan du gör en complete fool av dig själv. Om du har missat det så lever dom som äger detta forum bla. på att chippa konsoller. Och väldigt många av dom chippade/sålda konsoll-ägarna hänger här så det kändes helt naturligt att då att ställa frågan här eftersom många drar ner spel. Ramlade slanten ner nu? Be mamma om din välling nu så du kan gå och lägga dig någon gång.

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Absolut, ALLA drar vi ner spelen.... Det är ingen som har sagt något annat. MEN Din klient har väl inget med detta forum att göra ?! Du kan väl ställa den frågan på den TORRENT sida eller var du nu drar ner dina spel ifrån, jag kan ingenting om TORRENT det ska erkännas, jag drar inte ner mina spel därifrån. Men det jag blev lite "Förbannad" på var att du ställde en sådan fråga i detta forum... Jag tänkte att du kunde ställt den på ett annat forum ? Jag vet inte om Hansi å grabbarna vill att vi diskuterar "olagliga" saker på deras forum... Är du med ?

  11. #11
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    65
    Respekt
    19
    haha stinger,

    du verkar va helt puckad. Du verkar inte ens kunna behärska det svenska språket. Jag gissar på att du är 14 år gammal och inte vet var du ska göra av all testosteron (om du nu vet vad det är). Prova skriva frågorna med . ? osv, så ska du se att folk kanske förstår vad du menar.

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    'rzr är det mig du kallar puckad?

  13. #13
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    Finns en tråd som heter ivites om du vill bli medlem på torrentleech stinger
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  14. #14
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    Jag tackar för hjälpen Effoc.

  15. #15
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Effoc - vill du ge en invite till honom? :-) Jag tror jag passar på den.....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  16. #16
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    suck ännu ett smart inlägg,
    För att göra en lång historia kort.
    Eftersom jag är ganska ny på det här med ta ner och bränna spel till xbox360 så kändes det ganska naturligt att ställa en fråga i detta forumet, eftersom många av er är experter vad det gäller torrent/bränning,etc då jag inte vet hur klienterna jobbar vad det finns för inställningar/begränsningar, och hur det är med kvoter osv, om det faktiskt är så att man kanske måste dela ut en sväng innan man kan börja dra neråt. I stället för att bara helt enkelt svara så får man en massa spydiga kommentarer från folk som helt glömt bort varför forum finns. Själv är jag väldigt duktig på hårdvara till datorer och på dom hårdvaruforumen där jag brukar hänga så försöker man i alla fall att hjälpa till även om någon frågar om något som är självklart för mig. Alla är vi barn i början.

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja det verkar vara rätt många BARN här. Skärp er nu annars stänger jag tråden och ägnar en massa onödig tid åt att dela ut varningar i forumet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  18. #18
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Du har helt rätt Stinger.

  19. #19
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Mycket tröttsamt med alla forum-poliser som vet o kan allt o ska sätta sig på oss som inte har en aning om allt.. men det kanske är dom som vet hur man ställer ner farten på sina delade Torrents så att du inte får upp farten på dina laddningar och vi som inte vet om knepen får dela ut i full fart till de övriga..

    Det är så att alla vill ha filer men ej dela med sig och med det så får du inte upp någon fart på det som du försöker ladda ner eller så får du inget alls...

    Dessa två rader ovan hade räckt att förklara överst i denna tråd så hade Stinger vetat varför han inte får ner sina filer...

  20. #20
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    det är samma sak idag någonting måste vara knas på gow så är det 18 (19) klienter farten är 0.0kb upp och 0.0kb/s ner, samtidigt så laddar jag ner en film där står det 92 (468) under klienter farten ner är 0.2kb/s farten upp är 100kb/s??? Är det så att det inte är någon som har just dom blocken jag behöver?

  21. #21
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    70
    Respekt
    22
    Stinger: Leta på en bättre torrent,tycker jag sök lite på mininova.org så hittar du kanske nåt
    Jodå. Men det var det ingen som visste.

  22. #22
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    271
    Respekt
    21
    Om man kan engelska så kan man hitta svar till alla sina frågor på Google
    Det är bara lata människor som inte tar sig 20min att gå igenom en FAQ på världens vanligaste nerladdnings sätt.

    www.utorrent.com

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vad KUL vi kommer ha det i framtiden när alla bara sitter och googlar istället för att vara sociala och lära av varandra...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #24
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Lära av varandra...
    Vad är det ?

    Kör med uTorrents och det funkar väldigt bra... en del torrents sidor vill bara att man kör med typ uTorrents.. så det kan vara en bra start på ett nytt liv på nätet... : )

  25. #25
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm / Solna
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av stinger Visa Inlägg
    det är samma sak idag någonting måste vara knas på gow så är det 18 (19) klienter farten är 0.0kb upp och 0.0kb/s ner, samtidigt så laddar jag ner en film där står det 92 (468) under klienter farten ner är 0.2kb/s farten upp är 100kb/s??? Är det så att det inte är någon som har just dom blocken jag behöver?
    Om det är (för) många användare på den trackern som du använder händer det så att servern inte pallar med när alla försöker använda trackern vilket resulterar i att du får längre väntetid och det slöar ner den hastigheten som du egentligen kunde ha haft.
    Min rek är att hitta en sajt som du måste regga dig på. På det sättet finns det en spärr på maxanvändare och när man har kommit till den nivån då fungerar trackern optimalt ( servern klarar av de användarna som finns + att det finns många användare att ladda ner från )

    Jag laddar ner 1.1 Mb från min ( film ) sajt där e vi bara nästan 5000 users o det räcker att man har 5-8 anslutna.
    Burn or get Burned

  26. #26
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    vissa klienter typ bitcomet så får du sämmre nerhastighet ju slöare du tankar upp till ex du laddar upp en film i 1mb/s så får du tanka ner i 5 mb\s men tankar du bara ut i 0.5kb\s så kanske bu bara kan tanka i 5.0kb\s

    så stinger vet inte vad du har för programm men se till att tanka ut så snabbt det bara går så borde du få ner ditt spel. eller bli medlem på ngn torrent sida typ xb-sky skaffa dig en bra ratio där och sen skickar du ett mail till mig där du kan bevisa att du kan sköta din ratio så får du en invite av mig till en bra site där det garanterat går fort ner och du slipper fråga fler människor om varför du inte får ner dina spel - GOD JUL allihop effoc
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  27. #27
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Effoc, nyaste bitcomet fungerar utmärkt för mig, kan ladda hem 5mb/s utan att behöva ladda upp något och även om jag laddar upp 1mb/s kan jag fortfarande ladda hem 5 mb/s

    Fast det kanske krånglar för andra.

  28. #28
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    271
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vad KUL vi kommer ha det i framtiden när alla bara sitter och googlar istället för att vara sociala och lära av varandra...
    Vad kul att sitta på internet och prata med folk "man lär känna".

    IRL > Internet.

  29. #29
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Irl=in Real Life
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  30. #30
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22
    näe gears of war får man nog fasen åka och köpa för detta står jag inte ut med längre, omöjlig att hitta och den jag håller på med lär jag få hålla på med till jag blir pensionär hastigheten varierar mellan 0.0-0.2 kb/s det är lite jobbigt när den är drygt 4gb ;-)

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Gears of War - Nu spelar vi online!
    By Drexon in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 28
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 02:48
  2. Varning! Handla inte av ********...oseriösa
    By marshmallow in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 17:37
  3. Varför gick det ner????
    By Morihei in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-05, 21:53
  4. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-27, 21:51
  5. 1.1 Grundläggande info om Evolution-X och modifikation av XBOX
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-08-20, 20:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •