Hallå!
Usch vilket problem jag har och såhär går det ju när man slutar sätta sig in i saker och ting... Köpte en ny Xbox för typ ett halvår sedan med Executer 3 efter att ha haft en gammal, trasig rackare liggandes i mer än 1 år (p.g.a att jag inte orkade återuppväcka den) och installerade då snabbt XBMC efter att ha upptäckt det hos en vän till mig och storgillade layouten!
Men nu har jag fått ett hemskt problem på halsen som bara har en lösning - stäng utav In Game Reset... problemet är att jag inte lyckas hitta någonting sådant :S Ingen ini-fil som jag har läst en massa om på nätet att man ska gå in och ändra i, och ingenting under några Settings vad jag kunde se.
Förmodar att jag måste ut från XBMC och in i dashboarden som jag hoppas fortfarande är Evolution-X? För XBMC är väl ändå bara påklistrat och körs igång direkt när jag startar Xboxen. Men den enda dashboard jag kommer till är Xboxens officiella och där kan man ju inte göra mycket...
Har ingen koll på vad min Xbox kan tänkas ha för version på bios eller någonting sådant, ifall det nu spelar roll...
Vänligen hjälp mig snarast!
Bookmarks