Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: X2.4983.bios

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20

    X2.4983.bios

    Halloj i stugan har fått mig ett litet problem.
    Så här ligger de till, vill flasha ett nytt bios men vet inte säkert vilket ja skall flasha. Har sedan tidigare kollat upp att ja har v1.5 på min xbox och laddat ner X2.4983.BIOS vilket ja vill ha men då uppstår problemet att de ligger 2st 256kb flashar i mappen ja laddat en heter x2_4983.06_256k och den andra x2_4983.67_256k antar att ja skall ha den som heter x2_4983.06_256k eller har ja fel? Dumt att riskera att paja nått

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du max 120GB disk spelar det ingen roll. Annars så skall du ha .67 om du nu har en G partition, annars .06
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Har en 120 sitter i nu och jag har en g partition. Någonting men bör tänka på om innan man flashar läst på forumen här på spxcare och de ser ut som de bara är till att tuta och köra.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du kan inte ha en G partition på en 120GB disk...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Har en partition som heter g

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Eller vi kanske inte tänker på samma sak du och ja, Jag tänker på en partition så som i datorn där man har C: D: E: osv samma sak på xboxen iaf när ja ser det ifrån min dator (FTP'n) vet inte hur de ser ut i boxen men ja köra på .06 så blir alla glada =)

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och vad har du för filer på den där g partitionen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Den är tom tror ja, inte 100 men ja tror de sak samma ja kör på .06 och hoppas de löser mina problem kan nämligen inte starta mina spel efter att ja fått lagat den efter ett EEpromt fel "råkat" ske =)

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Tänkte lägga in en update på denna tråden och säga att alla mina spel funkar nu installera om man dash bara, en annan sak flashade .06 bioset men maskinen blinkar rött om ja försöker köra igån de sedan, va är de för fel då, fel bios?

Liknande diskussioner

  1. X2.4983.bios
    By GRiZZLYFiRE in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 19:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •