Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Wii är här! Eller om nån timme hos mig :D

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    22

    Wii är här! Eller om nån timme hos mig :D

    NU är det äntligen den 8 dec och jag fick ett mail i början av veckan från d***** h**e som det stod.

    "Tyvärr så är tillgången på Wii så pass dålig att du inte kommer kunna få en konsol på releasedagen. Men som det ser ut nu så kommer vi att kunna leverera din Wii till dig innan jul.
    Vi beklagar verkligen att du kommer att få vänta lite på din Wii men vi jobbar hårt för att din väntan ska bli så kort som möjligt."

    Men jag skickar iväg lillebrorsan att slåss för en utanför onoff istället :P
    tycker det är dåligt att man förhandsbokar 1.5månad innan och sen kan dom helt plötsligt inte fixa en som dom "lovat", men nu är där en varningstext på hemsidan iaf att dom som beställer nu kommer inte kunna få dom innan jul antagligen, den texten därimot var inte där när jag bokade.

    hade varit trevligt om det kom upp lite mer trådar om Wii här tycker jag..

    ha en bra spelupplevelse :P

    Hoppas jag får tag i en idag.

    "Edit" DET SKET SIG RÄTT HÅRT KAN JAG JU LOVA.. DÖD ÅT ALLA SOM JOBBAR I BUTIKER OCH KAN LÄGGA UNDAN ÅT FAMILJ OCH VÄNNER, även åt nintendo som bara släpper runt 6000st i sverige...
    Last edited by ClayMan; 2006-12-08 at 12:40.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Jag missade min Wii med 2 personer (butiken hade 11 konsoller, jag var nr 13 i kön), det var lite surt.. Hade suttit där i några timmar.. Kändes ju inte så kul.. Men får den iaf tills den 19e, hoppas jag iaf!

    Surt att du inte fick nån, lider med dig.

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    köade 30min utanför pub och lyckades ändå bli först och få den enda dom hade i den butiken. känn er ägda ni som köade utanför whallen i 8dagar ;D

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28
    Själv köade jag inte ens 1 sekund. Klev in på Teknikmagasinet i Solna 10:30 och köpte en utav dom två som var kvar...

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    32
    Respekt
    20
    underbar underhållning, wii kommer vara den grymmaste fest aktiviteten, straxt efter ölhävning! liksom tänk er, massa öl, hög musik och 4 personer med varsin wiimote och lirar tennis eller boxning! tur att man boka i så god tid så man lugnt och städat kunde åka ner på fredag eftermiddagen och hämta sig ett ex+extra motes. Riktigt underhållande, blir att ge sig på zelda ikväll då

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    32
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av ClayMan Visa Inlägg
    "Edit" DET SKET SIG RÄTT HÅRT KAN JAG JU LOVA.. DÖD ÅT ALLA SOM JOBBAR I BUTIKER OCH KAN LÄGGA UNDAN ÅT FAMILJ OCH VÄNNER, även åt nintendo som bara släpper runt 6000st i sverige...
    Ville bara tillägga att i den butiken jag köpte det ifrån så var det en anställd som gav bort sin tur i listan, till en stamkund som inte fick ett ex från början.
    Det kallar jag för Service :P

    BTW butiken var Game i tornby i Linköping

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    ja smart sätt att hålla priset uppe
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    32
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
    ja smart sätt att hålla priset uppe
    kosta vad det kosta vill!

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    ja ett pris på 10.000 hade varit mer moderat med tanke på vad man får
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Wii

    Hej hej, läste att wii är slut överallt så jag var inställd på att köpa en vid nästa släpp typ vid januari, februari. Men i går lördag åkte jag och min tjej till Barkarby i Järfälla. Vi gick in på ToysRus och handla lite leksaker gick fram till kassan och där bakom disken stod det 2st Wii konsoll kartonger!! Jag tänkte att de måste vara bokade eller nåt men jag frågade iallafall och hon sa att det går bra att köpa!! Jippiiii, nu blir min son glad när han får sin Wii i julklapp!! De skulle få in mer den 18 Dec, ni som vill ha kan ju alltid prova då.

    God jul till er alla

Liknande diskussioner

  1. skulle nån kunna förklara det här med usb t-bord och mus?
    By pemani in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-06, 00:48
  2. Till Hansi eller nån...
    By B-corn in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-01, 10:52
  3. Hansi eller nån annan :)
    By JompZ in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-05-29, 22:01
  4. Till Hansi eller nån annan ansvarig på psxcare
    By Svenne in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-04-11, 09:08
  5. Inlödning i kiosk Ansi eller nån...
    By Burken in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-03-23, 07:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •