Hej. Jag skulle vilja tweak lasern eftersom DRE meddelandet dyker upp så ofta med mina backuper så att man blir galen. Vad tar ni för lasertweak i butiken om ni nu gör det?
Tack
Hej. Jag skulle vilja tweak lasern eftersom DRE meddelandet dyker upp så ofta med mina backuper så att man blir galen. Vad tar ni för lasertweak i butiken om ni nu gör det?
Tack
350:- per påbörjad halvtimme...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Och hur många halvtimmar räknar man med att det tar?
Beror på hur kass lasern är. Men har den inte blivit bra på en halvtimme så får du bestämma själv om du vill att vi skall hålla på en halvtimme till eller om du skall skaffa en bättre kub istället.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Min laser är inte kass, har fått för mig att den ska funka bättre efter en tweakning. Kan vara lite väl känslig för olika skivtyper, men den är inte använd mer än ca 50 timmar. Är det 150 kr för frakt tillbaka?
Japp
Bookmarks