Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Har problem med min Devhook 0.46 (problem med 2.71), HJÄLP MIG snälla!! :(

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Unhappy Har problem med min Devhook 0.46 (problem med 2.71), HJÄLP MIG snälla!! :(

    Hejsan
    Jag har ett problem med min Devhook 0.46. alltså, när jag startar min devhook 0.46 så är allt normalt men sen efter att jag valt FirmWare/2.71 sen så startar den ju om, men sen när jag kommer in 2.71 så får jag ett fel meddelande och det står på en massa språk, det står såhär "Setting Information is corrupted. Press O button to repair and restore default settings. "Efter att jag tryckt på "O" så startar den om och det står samma sak igen, jag har testat att ladda ner en annan 2.71 version men det står ändå samma sak, snälla. . . Jag behöver hjälp !!!!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Låter som en korrupt version av 2.71
    Prova ladda ned en Easy install version av Devhook istället
    Börja ALLTID med att FORMATERA minneskortet i din PSP "Genom menyerna i din PSP inte din PC"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag får inte till de där hombrew rev c? vilka filer ska man lägga in? jag har fw 2.71.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av ctrl_ Visa Inlägg
    Jag får inte till de där hombrew rev c? vilka filer ska man lägga in? jag har fw 2.71.
    För att överhuvud taget kunna starta Devhook så gör man det från Fw 1.50 eller en Custom Firmware.
    Har man ingedera ser man först till att skaffa det

    Sen kan man använda sökfunktionen för hur man får igång programvaror på sin 1.50 PSP eller Custom.
    Dessa frågor harställts tidigare samt besvarats.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    nån som kan myket om PSP
    så adda mig snälla Behöver hjälp


    fireklot@hotmail.com

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Skapa en ny tråd där du frågar om det du har problem med istället för att SPAMMA forumet!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Försök och be nån kunnig med att hjälpa dig lägga in Custom firmware 3.40 oe-a
    annars så kan du ju alltid lämna in till psxcare och få det proffsigt gjort med garanti och allt ... Det skulle jag då definetivt göra om jag inte gjort det själv ...
    Btw trodde inte det fanns nån som körde med devhook längre ... 2.71 räcker ju inte vidare långt om du ska köra med lite nyare spel ... Och att försöka byta *.prx funkar inte längre ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Killen som frågade om devhook skrev sina frågor förra året...Sedan kom den där Philipmassasiffror och lyfte upp tråden utan att ens ställa en riktig fråga...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Problem med Pioneer 111D
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 13:41
  2. Hjälp!! Har av misstag flashat fel bios på min 1.6 Xbox
    By DiXter in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2005-07-26, 23:25
  3. Problem med Dashboard...
    By Feten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 21:44
  4. Min ps2 verkar helt plötsligt ha fått problem med RGB kabeln eller tvns scart? Hansi?
    By Kampfar in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 18:32
  5. behöver hjälp med min ps2-dvd!! snälla!
    By Hittis in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-03, 00:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •