Jag kan inte ta mig in i huvud menyn. det står bara såhär "Setting Information is corrupted. Press the "O" button to repair and restore default settings". alltså, jag kan inte göra nånting, snälla HJÄLP MIG ! ! ! ! ! !
Jag kan inte ta mig in i huvud menyn. det står bara såhär "Setting Information is corrupted. Press the "O" button to repair and restore default settings". alltså, jag kan inte göra nånting, snälla HJÄLP MIG ! ! ! ! ! !
Men TRYCK på O KNAPPEN då!!!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
tjena jag hade samma problem jag chansade och formaterade minneskortet därefter la jag tillbaka mina filer igen och det fungerade korrekt den rutan du får upp är blue screen of death tror jag det heter det är några filer som blir korrupta och som itne går att ta bort så därför måste man formatera men men testa på egen risk.
BSOD är ett dåligt begrepp.
Blåskärmar är hjälpsamma, den herioglyfiska textsträng man får upp är ett felmeddelande som Microsoft kan dekryptera i sina databaser.
Det kan vara allt från Minneskort som glappar till buffertfel i processorn som dyker upp i de skärmarna.
Jag har aldrig stött på en blåskärm som dödar en dator.
Antingen för att jag alltid lyckas med mina installationer eller Tweekar eller så.... är som rädda för mig *skratt*
Ja vi har bevis på att TV-spel är det och trotts att de är "Döda" så väcks de till liv efter en handpåläggning av mig
*skrattar och tänker på den gången Michael på PSXCare kom till mig med ett trasigt PS som han inte fick igång och när jag provade fungerade finfint och hädanefter för kunden med som lämnade in den för att den inte fungerade *
/ Pendragon
Bookmarks