Var kan man köpa helt ochippade xboxar? De görs ju inte längre, men finns ett par butiker som säljer nya Xboxar som de inte lyckat sälja. Vart? Hittar inte helst i Stockholms trakten
Var kan man köpa helt ochippade xboxar? De görs ju inte längre, men finns ett par butiker som säljer nya Xboxar som de inte lyckat sälja. Vart? Hittar inte helst i Stockholms trakten
IcaMaxi tror jag ska ha en del...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Säg till var isåfall, jag tömde ica maxi vid forum/nacka för läänge sedan nu :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hmm aj då Hansi . Ja då vet jag inte riktigt, bor ju nere i malmö, att söka på pricerunner kan vara en idé. Även några konkurrenter till psxcare vet jag har nya xboxar men man får ju tyvärr inte länka... :/
Jag har också boxar sedan ett par dagar tillbaka, får dock bara köpa ett väldigt begränsat antal boxar innan det blir gnälligt :-(
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Game här i Luleå hade sist jag kollade. Xbox + 2 spel för 899 tror jag det var...
Det tvekar jag på, jag använde det erbjudandet för säker 10 veckor sen, och när jag gick dit för 8 veckor sen så sa de att de var slut och att de inte skulle få in fler. Istället fick jag en crystal i nyskick med 1 crystalhandkontroll och alla sladdar för 650 kr!
Vaffan gjorde du som är från malmö ända uppe i luleå...
Klart som f-n att game kan ha olika varor/erbjudanden på lager i olika butiker.
haha, en annan bor ju i eskilstuna men pendlar en massa till sthlm men jag ska frågoa lite nördpolare, vet jag något säger jag till!
Jag var inte uppe i luleå, men jag tänkte att om xboxarna här var slut för två månader sen (har varit på game, ebgames, onoff, siba, elgiganten), så borde de nu vara slut där uppe också...
Om efterfrågan är stor på xboxar här nere men inte där uppe, så skulle de väl förmodligen skicka ner några boxar hit? Uppenbarligen har de inte gjort det, eftersom de borde sälja lika bra uppe i landet, och jag blir förvånad om de fortfarande har kvar några xboxar...
jag sökte på pricerunner för kanske en månad sedan och fick bara två träffar. nu har jag köpt två defekta på tradden istället. fram med lödkolven och laga ledningsbanor på moderkorten.. störigt att se hur vissa föröker sig på att löda finelektronik när de inte ens kan hålla en lödkolv stilla!!!
kollade också på pricerunnet, men såg inge vidare bra ut där. var bara en riktig affär tror jag. den andra var något chippningsföretag.
aja, men den som vet. SÄG TILL! sska runt i sthlm nästa vecka o leta för fullt!
När jag var in på Game för någon dag sedan så satt det fortfarande uppe skyltar om erbjudandet om Xbox + 2 spel för en liten slant. Man tycker ju att de borde ta ner den om det nu är slut boxar. Men jag kan gå förbi och fråga imorgon.
/emil
låter bra gör det är du snäll
Jag köpte 4 boxar på game i farsta idag...
finns det några kvar eller är dem slut? jag skulle gärna vilja ha två st
De har 4 st kvar på game i Luleå.
om man skickar pengar till dig kan du tänka dig köpa 2 och skikca ner?
Ring och hör om inte butiken kan skicka, annars så kan du PM:a mig.
kk, ska kika på det om ngn dag. ))
Han på Game trodde att de skulle vara borta till veckan så du bör nog skynda dig. Om du bestämmer dig för att köpa så kan jag hjälpa dig skicka dem. Tror inte 2 boxar räknas som skrymmande så frakten borde bli på 185 kr. (De väger väl ca 5 kilo st?)
ja, tror det. jag återkommer om någon dag måste ta en snabb titt på ekonomin
Faen glömde bort det där helt :P vilka städer är det som har någon ny xbox kvar? och affärer, blir att ringa till dom efter jul
Ta bort detta inlägg, tack.
Last edited by hejsan_; 2006-12-28 at 01:34.
Jag vet inte riktigt om de kan ta in mer, finns ju ej i lager säger dem, men å andra sidan så påstår dem att den inte är utången och man kan fortfarande köpa, men man får ju inte länka, så tyvärr så kan jag inte tipsa dig.
Last edited by hejsan_; 2006-12-28 at 01:31.
Det finns en anledning att du inte får skriva ********* så ta bort ditt senare inlägg om du inte vill blir bannad. Bara ett tips.
Fråga inte mig, fråga Hansi, det är han som sköter det där. Kan hålla med dig om att "sidor-man-inte-får-länka-till-funktionen" är lite väl bred...
kollade lite på pricerunner nyss och det verkar som ett företag har ett par xboxar att sälja... men dom kostar därefter istället =/
Bookmarks