Satt o kollade på en DVD film inatt, tjejen kom hem o jag sover i soffan. Så vitt hon kommer ihåg hade bilden från filmen frusit när hon kom hem från jobbet. SÅ hon stängde av den helt enkelt. Sedan idag ska jag starta den så låser den sig vid start.
Man får höra några sekunder på intro ljudet och man hinner se en liten bit på globen som kommer fram i bild. Men sen försvinner ljudet och man ser lite svagt att globen som dyker fram i introt, fast den bilden har frusit så man kan säga att d är ungefär en kurva över bilden.
Inga röda lampor lyser, den snurar nån sekund först bara som att den letar efter en dosa men sen lyser den som vanligt men det händer inget. Hittar ingen som varit med om samma...nån som vet vad d kan vara?
Provade med att hålla in den dära knappen och trycka på eject knappen o så om man får fram någon felkod men släden åker bara ut o in igen.
Hitachi - Senast firmware
Edit: Allt har fungerat perfekt förrut, alla spel och sånt. Ironiskt nog har jag aldrig kollat på dvd i den förrut. Men det ska väl fungera att kolla på film i den??
Bookmarks