Hej!
Jag undrar hur man ska bränna XBOX 1 spel så dom fungerar på XBOX 360?
Funderar på att tanka Halo 2 och bränna ut.
Tack på förhand.
P.S. Min X360 SAM MS28 modifierad med XF 4.2b klarar av brända X360 spel utmärkt.
Hej!
Jag undrar hur man ska bränna XBOX 1 spel så dom fungerar på XBOX 360?
Funderar på att tanka Halo 2 och bränna ut.
Tack på förhand.
P.S. Min X360 SAM MS28 modifierad med XF 4.2b klarar av brända X360 spel utmärkt.
För att brända xbox spel ska funka på en 360 behöver dom vara rippade med xtream metoden eller vad den nu kallas.
nån mer insatt får gärna rätta mig men jag tror så är fallet
Halo2 kan du väl köpa som original billigare än du hittar en dvd+r dl skiva...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har för mig att jag såg Halo 2 för 99:- i Computer City i länna (haninge)
Du kan köpa halo2 mfl. gamla spel av mig med för 99:-/st om du vill...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Krävs det DL att spela spelen även om de får plats på en vanlig dvd?
Saknar Pro Evolution 5 och hade gärna haft det på 360n också...
Jag har pro ev 6 billigt...399:-
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=492&xSec=76
Sexan har jag redan
Men tycker femman dessvärre är betydligt bättre...
amen sluta ärligt talat...ingen vill slösa pengar på spel
(speciellt vanliga xbox spel man kanske tillochmed haft och betalat för på ps2 men p2an är sönder "exempel"...)
och spel man inte kan hitta för 99:- (en vanlig dvd+r skiva kostar 10 kr)
vill spela capcom classics.....men neeeeeeej ...eller?
och snälla kan någon svara vad xtreme gjorda backups är???
och hur man kan göra dessa...
Bookmarks