Vilken är egentligen den bästa sladden mellan PS2 och TVn? Om man dessutom vill kunna se på DVD filmer.
/Joker
Vilken är egentligen den bästa sladden mellan PS2 och TVn? Om man dessutom vill kunna se på DVD filmer.
/Joker
S-video om din TV klarar det.
RGB om du använder dvd-region-x eller har en modifierad PS2.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur vet man om ens TV klarar S-Video då? Kopplar man den till Scart kontakten?
Titta i bruksanvisningen och/eller fråga den affär du köpte TV'n i.
Har du s-videoingång så är det ju solklart, annars har många tv-apparater s-video i scarten.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej tackar, tror att jag fattar. Det står i manualen till TVn att den klarar S-Video men den har bara Scart och Antenn kontakter. Då borde alltså TVn ha S-Video i Scarten.
/Joker
Köp då en PS2 S-videokabel och en s-video->scart adapter. Vi säljer dom för 100:-/st.
Okej, det skall jag göra. Tack så mycket för hjälpen.
/Joker
Bookmarks