nån som kan hjälpa mig å fixa till mitt psp så det går å spela nerladdade spel mm .... en utförlig guide hur man ska gå till väga hade ej vart fel =)
å vilka program man ska ha mm mm ..... pls .. e ju snart jul å jag hatar julen !!!
nån som kan hjälpa mig å fixa till mitt psp så det går å spela nerladdade spel mm .... en utförlig guide hur man ska gå till väga hade ej vart fel =)
å vilka program man ska ha mm mm ..... pls .. e ju snart jul å jag hatar julen !!!
Jag fixar den för 300:- inklusive en liten genomgång av devhook.
I korthet så skall du uppgradera till 2.0, nergradera till 1.5, installera devhook.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki... men bor tyvär inte i stockholm så det blir lite jobbigt å få det innan jul ... =( men annars hade det vart värt pengarna =) men tack ändå =)
Bookmarks