Hur skall jag få detta att funka, har ju kunnat kolla på mina filmer jag har på datorn förr när jag körde med XP men nu när jag kör vista funkar det inte längre... vad skall man göra för att fixa det??
Hur skall jag få detta att funka, har ju kunnat kolla på mina filmer jag har på datorn förr när jag körde med XP men nu när jag kör vista funkar det inte längre... vad skall man göra för att fixa det??
Det finns en sök funktion pröva den när du har problem ...
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27623
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
skit i VISTA du kör säker buggversionen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Nej jag kör ingen buggversion jag kör fullversion av det...
ja exakt
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jaga så menar du... finns det någon bättre förklaring på hur man skall få det att funka, den var ju ingen höjdare här ju!
jag har ju inte mappen XBMC/UserData/ vad skall jag göra då??
skitsnack, versionen är final. inte retail. så det är inte den versionen som riktigt fungerar helt korrekt än. fattar inte varför folk ska stressa till det. allt funkar ju fint med win xp, vänta lite innan du byter upp dig
Bookmarks