http://pspupdates.qj.net/Custom-Firm...g/49/aid/76935
Vad innebär detta?
http://pspupdates.qj.net/Custom-Firm...g/49/aid/76935
Vad innebär detta?
Har precis installerat det med Chaos Installer och det ser ut att fungera bra... Många nya intressanta funktioner.. =)
Har du lust att beskriva vad exakt den här versionen innebär?
ÄR lite noob på just custom Firmware men nu när 2.80 går att nedgradera börjar det blir intressant att köra custom.
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Har inte kollat in uppdateringen så väldigt mycket mer än att jag gjorde uppgraderingen idag och det fungerar som det skall.. det finns en del .txt filer som beskriver just vilka funktioner som uppgraderingen innebär...
Går 2.80 att nergradera nu?
Länk please så jag slipper googla själv :-)
Fan kan man inte lämna datorn 10 minuter utan att det skall dyka upp något nytt...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hittade 2.80 downgradern nu :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Japp.. tycker det va en ganska så trevlig julklapp...
Tydligen så kan man köra psp som en usb-host? mao bör man väl kunna hänga på en extern hdd och tanka över nya spel, mp3 om man är på resande fot? =)
Så det går alltså att nedgradera 2.80 nu?
ska ge mig i kast med det just nu faktiskt, så jag kan svara på detta i slutet av veckan (när internet fungerar igen)
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
Allt fungerade fint!
Nedgraderingen från 2.80 fick smidigt
och installationen av 3.02 OE B fungerade oxå smärtfritt
PSX here I come
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
Bookmarks