Tjena Jag har precis köpt en 360 men den är tillverkad i mars så den är ganska gammal så jag undrar om det är någon skillnad på den och dom nyare boxarna?
Tjena Jag har precis köpt en 360 men den är tillverkad i mars så den är ganska gammal så jag undrar om det är någon skillnad på den och dom nyare boxarna?
Det är lite olika dvdläsare i dom nyare xboxarna. T.ex. samsung ms 28 istället för ms 25 och hitach 78 istället för 47 m.fl. Men det är inget bättre med dom nyare om det var så du tänkte?
Jo tillverkningstekniken den ska inte bli lika varma som dom andra
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Alla går att flasha iaf. Utom philips. Men verkar inte finnas så många exemplar utav den.
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
Okej då är det lungt Tack för svaren
Vad jag har hört ska det vara 65 nm CPU'er i dom nyare medans det är 90nm i dom äldre.
inte bara i CPU utan i GPUn & sen i banorna åxå
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks