när jag ska byta till ett bränt spel måste jag först sätta in det brända spelet sen stänga av xboxen o vänta i ca en timme sen sätta på xboxet så speletstartar på booten, varför är det så?
Skulle vara tacksam för svar
när jag ska byta till ett bränt spel måste jag först sätta in det brända spelet sen stänga av xboxen o vänta i ca en timme sen sätta på xboxet så speletstartar på booten, varför är det så?
Skulle vara tacksam för svar
Last edited by profetenmohamme; 2006-12-22 at 23:13.
är det en fråga eller ett konstaterande?
en fråga
Tjena! Hade samma fenomen med min 360 (samsung förmodar jag). Trodde först att det var värmen efter att ha spelat ett tag som var orsaken. Men problemen försvann när jag uppdaterade till extreme 4.2 firm. Sen beror det mycket på vilket media du bränner spelet på. Med verbatim upplevde jag inte att jag behövde vänta innan jag kunde byta spel.
Som sagt...min lösning var att uppgradera till xtreme 4.2 samt bränna med verbatim (lite dyrare, mycket bättre)
Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
Bränner bara med verbatim.. Okej, tack!
Testa med Firmware 4.2b eller 5b så kanske det blir bättre.
Har samsung och kör verbatim. Spelade i 4-5 timmar i sträck igår å bytte sen spel utan problem. Har aldrig haft detta problem. Har inte haft xboxen mer än en vecka iofs
Det är som sagt bara vissa xboxar som har problem med lasertrötthet.
räcker med att jag tar in spelet o tar ut det o sätter in det igen så måste jag vänta
grejen är den att jag varken är så teknisk/modig att jag vågar öppna xboxet o patcha själv så då måste jag fråga på psx care o där tar dem betalt!
Last edited by profetenmohamme; 2006-12-24 at 19:58.
Bookmarks