det är ju bara att kopiera länkarna utan Img taggarna. så skall du kunna se bilderna
Orginalfläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...ginalflakt.jpg
Nya fläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/nyflakt.jpg
Hd-vaggan orginal
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/hddvagga.jpg
Hd-vaggan moddad
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...areducerad.jpg
Jag skarvar in en fläktkontakt på strömförsörjningen till hdd:n
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/skarv.jpg
//EDIT//
Såg nu att du har passwordat länkarna... Lite svårt att få access då....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jo men det finns inget annat val har vi ju sagt, 72mm är väldigt svårt att få tag på. För kanske tredje gången länkar jag till den här sidan:
http://forum.psxcare.com/support/sho...ighlight=papst
Gör som krull har gjort, återigen säger jag att det går på en timme typ och inte är det minsta svårt eller jobbigt. Okej?
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Asså jag fattar inte att man kan slösa massa tid på sånt CRAP när jag spelar xbox så kopplar jag genom min 7.1 anläggning så då hör man inte ens vad tanten/ungarna säger & fläkten ja vem bryr sig om den just då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Haha, för helvete, förstöra chassit? Och tror du att en 72mm fläkt från en annan xbox låter mindre? Man kan inte slipa till en 80mm fläkt...
Jag säger det för femte gången eller något, om du ska byta fläkten, så får du byta till en 80mm och göra som krull gjort, annars så skit i det...
Sen ligger det något i det pege säger...
Du får ett nytt chassi av mig för 100:- så dont worry
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har jag missat något i de forum som vad han snubben hette postade häromdagen. Jag vet att jag ska köpa en Papst 8412N/2GL, 80mm fläkt. Sen måste jag fixa till chassit. Är det denna som behövs löddas också?
Ja du det är faktiskt ganska svårt att vara trevlig när man måste skriva fem gånger innan du fattar...
http://forum.psxcare.com/support/sho...ighlight=papst
Det är vad du måste göra, helst ska du också löda den RÖDA kabeln till den gula på molex, och den BLÅA kan du tejpa på metallhöljet som går runt hela boxen. Den VITA kan du klippa...
Ta bort ditt senaste inlägg om du inte vill bli bannad, tro mig, jag vet.
Kan hålla med om att censureringen för länkar är oerhört känslig, men, men. Löda till 12v på molexkabeln måste göras för att fläkten ska flytta så mycket luft som möjligt, vet inte hur det fungerar med de andra fläktarna du snackar om, har bara provat papst-fläkten och den fungerade super...
Är det denna fläkt ni rekommenderar: Papst fläkt 80x80mm 12dB Mycket tyst (sök upp den på Jmedatas hemsida). Varför just den? vad har den som andra inte har?
jag länkar ju med både användarnamn och password i länken!!? användarnamn och pw är båda två: psxcare
om någon nu vill de bilderna..
på andra forum är det inga problem att länka såhär. och jag kan skriva in länken i min browser och det funkar bra.
Man skall vän in med ett ":" tecken mellan username och password
Testar:
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.m...ginalflakt.jpg
Glöm inte klicka på "disable smilies in text" (kräver avancerat svarsläge) för annars brukar ":" tecken bli någon glad gubbe istället tillsammans med nästa bokstav.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kommer inte åt ftp:n, dubbelkolla kontot eller maila mig bilderna så fixar jag dom som attachments.
Finns ingen speciell anledning egentligen tror jag, men många andra använde den, så det gjorde jag också och därmed är det den enda jag kan uttala mig om. Men du kan ju köpa en annan fläkt om du vill det, bara den är 80x80 och kyler tillräckligt så, hur man kopplar dem är ju det samma...
i mitt första inlägg skrev jag med : emellan.
Ftp:n funkar som den skall. Jag kan klicka på länken du skrev in här ovanför.
försöker igen
Orginalfläkten
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.m...ginalflakt.jpg
Nya fläkten
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.mine.nu/nyflakt.jpg
Hd-vaggan orginal
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.mine.nu/hddvagga.jpg
Hd-vaggan moddad
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.m...areducerad.jpg
Jag skarvar in en fläktkontakt på strömförsörjningen till hdd:n
ftp://psxcare:psxcare@housepainter.mine.nu/skarv.jpg
Det fungerar inte hemifrån mig och inte från kontoret, har du någon IP adress begränsning?
Jag kör ingen begränsning på något vis. Öppet för alla.. Har många som är inne på min ftp och det funkar bra.
Bra att det funkar för dig Tcip!
Bookmarks