Fråga i butikerna om de har xbox 360 premium med handtag..
Om de inte har det och ni vill ha en läsare som inte är fast limmad så finns det alltid core som oftast är de gamla versionerna..
Fråga i butikerna om de har xbox 360 premium med handtag..
Om de inte har det och ni vill ha en läsare som inte är fast limmad så finns det alltid core som oftast är de gamla versionerna..
Och vad skulle det "svåra" sättet att flasha vara då...tycker alla är enkla...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Han syftade nog på att hitachi 78 var svår att flasha förut. Men som sagt, nu är alla lätta att flasha.
Finns det inte någon nyare version av xbox 360 som kräver en mera omfattande process att flasha än den som varit aktuell nu en längre tid?
Nej
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
78 var svår att flasha när den kom men nu är det lika lätt som alla andra.
Hur flashar man 78fk? VAd för flash behövs?
Använd 360_Firmware_Toolbox_3.0_for_GD3210L_inc_0078fk-XBOX360-Maximus och slax 2.1
Hur ska man göra med slax?
Jag fick igång det.
Trodde de skulle va kinkigt vad man brände på för skivor o.s.v, men allt funkar ju! Kanon
Bookmarks