Misstänker att jag betalade lite högt för de jag beställde. Varifrån köper ni era skivor?
Misstänker att jag betalade lite högt för de jag beställde. Varifrån köper ni era skivor?
Jag köpte mina från www.matrixx-media.***
Dock köpte några till också med mig så tänkte inte på vad fraktpriset blev..
Finns det någon bra, billig svensk sajt?
Tror inte det finns några bra svenska sidor, isåfall danska. Leveranstiden från matrixx-media var 2 dagar, DHL.
köper dom på PCCity här i upplands väsy ... 49kr styck.
Finns ett par affärer här i sverige som är rätt billiga ... Men jag tror inte det blir populärt om jag postar länken här ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
När jag har verbatim på lager brukar dom kosta
1st i jewel 50:-
5st i jewel 225:- (45:-/st)
10st i cake 400:- (40:-/st)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Billigaste jag har hittat via seriösa webbutiker är ifrån utländska disc siter. Kan få ett 10 pack för ca 230kr.
Finns även en kille på ******* i Sverige som säljer verbatim spindlar (20pack) för 464kr inkl frakt inrikes... Jag har handlat av han och det gick snabbt/felfritt...
H78 iXtreme 1.2
XBOX LIVE Gamertag: QuBaR
Bookmarks