Hej Jag har just köpt en ny PSP och nu laddat ner 2 st spel.
Jag har ingen susning hur jag gör och vad jag behöver för att få spelen att fungera. Det är FW 2.82 på min PSP. Finns det någon som kan hjälpa mig tro?
Hej Jag har just köpt en ny PSP och nu laddat ner 2 st spel.
Jag har ingen susning hur jag gör och vad jag behöver för att få spelen att fungera. Det är FW 2.82 på min PSP. Finns det någon som kan hjälpa mig tro?
Skulle vara om någon orkar installera ett undiluted platinum chip i den. Annars så får du vänta på en downgrader till 2.82. Den kom till 2.80 bara för några dagar sedan, innan dess var det 2.71 som var max och innan det 2.6...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för svaret. Hur och var får jag tag i ett undiluted platinum chip och vem kan hjälpa mig att installera?
Här på psxcare exempelvis
Inte Forumet då utan butiken
http://www.psxcare.com i Sthlm *ler*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks