Installerade MSDash, men den vill ju inte starta ochippad. Formaterade iofs alla partitioner. Nu när jag försöker starta MSDash ochippat vill den inte ;/
Installerade MSDash, men den vill ju inte starta ochippad. Formaterade iofs alla partitioner. Nu när jag försöker starta MSDash ochippat vill den inte ;/
Du måste låsa HD:n för att M$Dash ska funka ....
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Får du något felmeddelande, eller vad händer?
Begga gav svaret
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag låste ju aldrig upp den får felkod13 och enda jag gjorde var att jag formaterade den. eller hmm, den kankse låses upp då?
13 - kernel - Kan inte ladda Dashboard (pga ingen/felaktig nyckel, eller något annat fel som gör att xboxdash.xbe inte kan starta)
Installera om MSdash fr SD3.7RC8
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ja, eller återställa från backupen av C: som du tog innan
tog ju ingen backup :P polarn skulle ha den och han behöver inte msdash. så whatever
Installera fr superDisk
Bookmarks