Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Lång tid att ladda!

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Unhappy Lång tid att ladda!

    Det tar lång tid att ladda ps2 backup spel(cd-r, har inte testat dvd än), dom funkar ju men det tar lång tid. kan man fixa det på nått sätt?

    mvh Emil

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    121
    Respekt
    22

    Post

    Finns stora skillnader mellan olika medier, prova dig fram på olika kvalite i den övre prisklassen,
    så hittar du snart en som passar bra. men förvänta dig inte förmycket! har du tur så blir det radikal skillnad.

    / phenomena

    PS. glöm inte att spela in relativt långsamt för det inverkar också.

    <small>[ 16 January 2003, 20:23: Meddelandet redigerat av: phenomena ]</small>

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post

    Der är ingen skillnad mellan orginal och backup i tid om du, som phenomena sa, bränner med långsam hastighet och på bra skivor...

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    121
    Respekt
    22

    Arrow

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av ktd:
    <strong>Der är ingen skillnad mellan orginal och backup i tid...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag skrev "förvänta dig inte för mycket" men det KAN bli en radikal skillnad...

    Vissa skivor "bootar" inte upp alls, då räcker det med att hitta ett media som just din nuvarande ps2 tycker sig godkänna, åker du sedan bort till en vän så kan det bli problem där.. fast changsen är liten iofs.

    så om du inte har haft någon framgång med byte av skivor så va glad för det. :-)) Sedan sa du att du inte märker ngn skillnad mellan orginal och backup?? Hmm, en kopia kan ju knappast boota snabbare än orginalet, eller? visst, men då måste den modifieras på ett eller annat sätt och det är ju inte det vi pratar om.

    &lt;Gamer_Emil&gt; fråga var ställd i backup syfte, och att "han" hade problem med långa boottider. Själv så har jag inte det, vet att jag hade det för länge sedan när jag labbade med skivor. Vet dock att denna fråga dyker upp kors o tvärs på flera forum, konstant.

    / phenomena

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    121
    Respekt
    22

    Arrow

    &lt;ktd&gt; hmm, jag läste visst lite för fort...
    sorry..

    <small>[ 24 January 2003, 20:45: Meddelandet redigerat av: phenomena ]</small>

Liknande diskussioner

  1. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  2. Hur lång tid tar det att flasha?
    By metallion in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 08:45
  3. Installationsanvisning Multi-X 4-in-one version 10.0
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-30, 14:51
  4. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  5. Tid för att modda...
    By BowlingBoy in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-07-03, 21:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •