Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xbox fjärr

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    30
    Respekt
    20

    Xbox fjärr

    Hej.

    Går det att lära en Pioneer learning remote controll Xboxfjärrens funktioner?

    Mvh. Fredrik
    Xbox v1.6
    SmartXX v3
    HD 200 GIG
    Lcd Display
    High Definition AV PACK Original

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja om den är en LEARNING remote så kan den ju läsa av alla andra fjärrkontroller...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Du behöver ju dock en xb remote så den kan lära sig ir koderna ... Men det är kanske bara låna om du har nån polare som har dylik ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du måste ändå köpa original fjärren för att få mottagaren du behöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    30
    Respekt
    20

    Tack för svaren

    Men måste det va xbox original fjärr? Går det inte med vilken xbox fjärr som helst? Jag kör endast Xbmc..

    Mvh. Fredrik
    Xbox v1.6
    SmartXX v3
    HD 200 GIG
    Lcd Display
    High Definition AV PACK Original

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Alla klagomål jag sett från xboxanvändare med fjärrkontroll har varit angående 3:e parts fjärrkontroller. Originalfjärren fungerar alltid perfekt. Sedan vet jag ju inte om det är mottagaren eller fjärren som är sämre än original.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  2. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 09:28
  3. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •