Hej.
Går det att lära en Pioneer learning remote controll Xboxfjärrens funktioner?
Mvh. Fredrik
Hej.
Går det att lära en Pioneer learning remote controll Xboxfjärrens funktioner?
Mvh. Fredrik
Xbox v1.6
SmartXX v3
HD 200 GIG
Lcd Display
High Definition AV PACK Original
Ja om den är en LEARNING remote så kan den ju läsa av alla andra fjärrkontroller...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du behöver ju dock en xb remote så den kan lära sig ir koderna ... Men det är kanske bara låna om du har nån polare som har dylik ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Du måste ändå köpa original fjärren för att få mottagaren du behöver.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men måste det va xbox original fjärr? Går det inte med vilken xbox fjärr som helst? Jag kör endast Xbmc..
Mvh. Fredrik
Xbox v1.6
SmartXX v3
HD 200 GIG
Lcd Display
High Definition AV PACK Original
Alla klagomål jag sett från xboxanvändare med fjärrkontroll har varit angående 3:e parts fjärrkontroller. Originalfjärren fungerar alltid perfekt. Sedan vet jag ju inte om det är mottagaren eller fjärren som är sämre än original.
Bookmarks