Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 91

Diskussion: Att Spela Xbox backups på Xbox360?..

  1. #31
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kör "manage titles on xbox drive" och sedan "scan titles" från qwix för att se region
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    du kan sluta skriva helt för jag stör mej på dej...jag skrev i tråden endast för jag lagt mina sista loots på ett xbox360 och sen e det helt wack, vet inget om xbox teknik är en Playstation människa....om du inte ens kan ha förståelse för det så kan du gå och lägga dej och sova.... du är psykos

    och så för att göra allt klart...går det att spela brända xbox 1 spel eller inte?
    och vad är extreme backups? och om det endast är såna kopior som går att spela hur gör man dom?. och visste faktiskt inte om att man kunde köpa usb-dl-brännare. ska lätt skaffa en sån men så du säger alltså att man inte kommer kunna lägga in spel på hårddisken på ps3an? spela gamla ps2 , ps1 spel?...mannen den kommer döda xboxen helt och hållet. jag tror mer xbox 360 är till för rika barn som har pengar till spel och live och sånt. endast intresserade av ny teknik och så vidare. och hade jag haft pengar hade jag nog skaffat en vanlig xbox att ha som mediacenter/emulator och typ spelmaskin ibland. men det tar också helt mycket plats så jag vet shi ärligt talat...allt jag vet är att de e psykos och du e fitta som istället för att säga ngt positivt om xboxen va otrevlig och grejjer utan andledning så kan du suga kuk...wooooord

    Ja det går att spela xbox1 kopier på 360in, om du läser ovan så ser du hur dessa skall brännas. du kan även spela dessa som "extreme kopia" med DL skivor. dessa spel måste vara av samma region och finnas med i listan som länkas ovanför.
    Jag är inte ett dugg otrevlig, men hur kan du förvänta dig ett bra svar vid en så dum ställd fråga?
    Dessutom är jag inte en "fitta", men jag kan nog nästan garanterat säga att du är max 12 år och luktar kiss, väx upp
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  3. #33
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Tyvärr hade du nog fel där BadRuby, kofikalonji lever på soc så han är nog lite äldre fast det är svårt att tro.

    Angående xbox spelen, dom man laddar hem är dom oftast patchade?

  4. #34
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    föressten ni som bränner 360 spel och vill tjäna lite pengar kontakta mej på : Kofi_Kalonji@hotmail.com (behöver lite nya spel)...har ej skaffat dl brännare än

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av weeh Visa Inlägg
    Tyvärr hade du nog fel där BadRuby, kofikalonji lever på soc så han är nog lite äldre fast det är svårt att tro.

    Angående xbox spelen, dom man laddar hem är dom oftast patchade?

    Attans!, Orutinerat av mig =S

    Spelen antar jag oftast är patchade men såvitt jag har förstått det så skall det bara vara att använda xbefix, nyaste qwix samt firmware 5.2 att lira sakerna med
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    föressten ni som bränner 360 spel och vill tjäna lite pengar kontakta mej på : Kofi_Kalonji@hotmail.com (behöver lite nya spel)...har ej skaffat dl brännare än

    Va det inte du som tyckte 80kr va för mkt för en backup kopia? tror inte någon här är villig att göra en kopia för mindre pengar än så, dessutom känns det inte heller som att någon här stödjer någon form utav försäljning av backups.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  7. #37
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Badruby: Han skrev "tjäna lite pengar"

  8. #38
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    badruby?..fitta är ett helt vanligt ord som beskriver en fittig människa...
    och du är fittig som dumförklarar mej för att jag inte vet exakt allt om xbox360?..inte fittig,...du är helt enkelt en idiot...och hur visste du att jag luktar kiss?...touche

  9. #39
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    Va det inte du som tyckte 80kr va för mkt för en backup kopia? tror inte någon här är villig att göra en kopia för mindre pengar än så, dessutom känns det inte heller som att någon här stödjer någon form utav försäljning av backups.

    ?..med tanke på att om man köper dl skivor i storpack kostar dom 10-20 kr st
    och spel är gratis att ladda hem så är 80 kronor mycket ja...hade jag haft brännare hade jag hookat folk med spel för 40..men 80kr..dvs 60-70 kr för nästan ingen alls tycker jag är rätt så generöst (vilket är vad jag erbjuder att betala) ...och jag försöker göra er än tjänst om ni inte är intresserade att hjälpa mej så var tyst...och om du inte vill tjäna pengar för att skicka ut några skivor är det ditt problem...skrev till de som är intresserade.

    när jag skaffat usb - brännare slipper jag er otrevliga människor...helt ortoligt att tom när man e trevlig och frågar om hjälp på ett xbox forum att man ska bemötas av den här typen av människor...men ha det så bra... och chilla mer i framtiden ni behöver inte vara så kaxiga på internet mot folk helt utan andledning bara för att ni kan

  10. #40
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    yeye men ps3an har ju nyss släppts xboxen e 1-2 år gammalt nu...
    det jag menade är att man tjänar mer i det långa loppet på en ps3a iochmed hårddisken och liknande....för spelen till xbox360 är ju inte priser satta för normalt folk...799 kronor?...en playstation 2 konsol kostar mindre än det...

    spel borde inte kosta mer än 299:- (nya)...och hälften begagnade...
    då hade jag faktiskt köpt mycket spel....och haft delvis som en samling
    men ingen har råd att slösa 799:- st på alla spel man vill ha...och vem vill sitta med en 360 och typ...1-2 spel. dom tänker shi den logiskt. dey evil

  11. #41
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    ´psykos ( det inlägget skulle inte vara i denna tråden )

    admins radera gärna

  12. #42
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    yeye men ps3an har ju nyss släppts xboxen e 1-2 år gammalt nu...
    det jag menade är att man tjänar mer i det långa loppet på en ps3a iochmed hårddisken och liknande....för spelen till xbox360 är ju inte priser satta för normalt folk...799 kronor?...en playstation 2 konsol kostar mindre än det...

    spel borde inte kosta mer än 299:- (nya)...och hälften begagnade...
    då hade jag faktiskt köpt mycket spel....och haft delvis som en samling
    men ingen har råd att slösa 799:- st på alla spel man vill ha...och vem vill sitta med en 360 och typ...1-2 spel. dom tänker shi den logiskt. dey evil
    Spelen till PS3:an är ju lika dyra som de till 360'n.
    Hur skulle du tjäna på att ha en PS3:a?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  13. #43
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    Va det inte du som tyckte 80kr va för mkt för en backup kopia? tror inte någon här är villig att göra en kopia för mindre pengar än så, dessutom känns det inte heller som att någon här stödjer någon form utav försäljning av backups.

    ?..med tanke på att om man köper dl skivor i storpack kostar dom 10-20 kr st
    och spel är gratis att ladda hem så är 80 kronor mycket ja...hade jag haft brännare hade jag hookat folk med spel för 40..men 80kr..dvs 60-70 kr för nästan ingen alls tycker jag är rätt så generöst (vilket är vad jag erbjuder att betala) ...och jag försöker göra er än tjänst om ni inte är intresserade att hjälpa mej så var tyst...och om du inte vill tjäna pengar för att skicka ut några skivor är det ditt problem...skrev till de som är intresserade.

    när jag skaffat usb - brännare slipper jag er otrevliga människor...helt ortoligt att tom när man e trevlig och frågar om hjälp på ett xbox forum att man ska bemötas av den här typen av människor...men ha det så bra... och chilla mer i framtiden ni behöver inte vara så kaxiga på internet mot folk helt utan andledning bara för att ni kan

    Okej jag tycker iaf att det räcker med pajjkastning just nu men jag skall ändå lägga ett sista kontrande svar till dina barnsliga inlägg.

    Att dömma av din tid för registrering och attetyd så kanske du ägnade 10min av att läsa ev FAQ trådar etc och sen började du ställa alla "basic" frågorna, hade du däremot läst i c:a 1 vecka för att sedan ställa frågor ang sådant du inte förstått hade enligt mig vare helt okej, men att storma in som Kapten blodsvält och ställa 1000frågor i 100 olika trådar är inte enligt mig acceptabelt, att du sedan använder ett ovårdat språk gör inte heller saken bättre.

    För att kommentera din utmärkta förklaring av ordet "fitta" så är detta bara ännu ett ord som verbalt inkompetenta personer använder sig av då dem har ett så pass begränsat ordförråd, men okej du kanske bor i "förorten" och det är jätteinne, jag bara gissar.

    Sen är jag väldigt nyfiken vart du hittar kvalitets DL skivor för 10kr st, dessa skall naturligtvis vara av märket Verbatim

    Avskyr människor som vill ha allt serverat på ett silverfat, på tal om det. bröstammar din mamma fortfarande dig? Jag dumförklarar dig inte? jag latförklarar dig

    Nåja nog med galla har spytts här, vill du gaffla vidare så adda gärna mig på din msn så kan du få flera timmar av ren glädje. (helt gratis dessutom)
    Last edited by BadRuby; 2007-01-08 at 02:01.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  14. #44
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Haha kan bara hålla med Badruby och ursäkta Hansi men detta måste bara bli sagt.
    Detta brev är helt tillägnat "kofikalonji"
    Nu börjar jag bli så förbannat trött på ditt jäkla negativa tjafs om precis allting! Hur gammal är du egentligen? Tillåt mig gissa att du är omkring 14 år.
    Gör även som Badruby och säger vill du tjafsa lite till så fråga efter min msn och du får den.
    Och i ärlighetens namn vem tror du är så jäkla rubbad och säljer piratkopierade spel via ett forum när vi tex har vår kära organistation antipiratbyrån.
    MMVH (Med Mindre Vänliga Hälsningar)
    Mikael Bäck
    MVH
    Mikael Bäck

  15. #45
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    så ja flickor lite kinkiga fel vecka el
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  16. #46
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    micke beck...är det jag som är 14 år?..det är inte jag som reachar ut för ett msn-bråk. hahaha vilken snubbe. vilken fritid du måste ha...

    i alla fall.. det är klart som fan att jag blir besviken av att xboxen inte har några plus alls när jag betalat 4000 kr för den...om du inte kan ha någon förståelse för det tycker jag synd om dej...

    haha mindre vänliga hälsingar..jävla tönt...gå och lägg dej

  17. #47
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    och fått tag på spel ..har ingen brännare än så frågade här
    (sett att många har dl-brännare), ser du något onormalt i det?

    du kan shi den må bra

  18. #48
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    badruby...ok du berättar med ditt inlägg vad för slags människa du är, och hatar den sortens människor. säkert antingen moderat eller sverige demokrat..
    i alla fall..bor i förorten och är jätte inne?..och du kanske bor i ett svenne område och är jättemobbad...vad vet jag...men vad har det med saken att göra och varför tar du ens upp det?...och vad du bedömer som ovårdad svenska är ditt problem, och om du väljer att visa folk mindre respekt pga av hur de skriver eller hur de pratar så kallar jag dej rasist eller främlingsfientlig...men nog om det, de flesta på sådana här internet forum är så och det är bara att acceptera det och hoppas att de kommer till sunt förnuft en vacker dag....och skivor kostar mindra om man köper i storpack det är allt jag vet...har kunnat fixa 10-st verbatim dl skivor för 199:- och hundra pack för 1300. men varför bryr du dej ens....och menar du allvar ska jag spendera en vecka för att läsa igenom allt sen börja ställa frågor...mår du bra ärligt talat...trodde detta var ett forum för frågor om xbox, och det var det jag hade...du har seriösa problem dock som inte ens kan vara trevlig och börja beefa pg a av hur jag skriver osv bara för att du kan...du kanske har blivit rånad av nån arab på stan men bara för det behöver du inte ta ut dina aggressioner på mej...men om jag känner dej rätt så har du väl antagligen inte ens läst igenom detta inläggen...det är väl helt obegriplig svenska för dej...hahahaha...som sagt gå och lägg dej och tänk över det du sagt. och du behöver inte snacka om min mamma, trodde bara det var "förortsbarn" som beter sej så "ocivilicerat"...iaf jag skriver naturligt..så som folk snackar. försöker inte göra mej till över internet, och yess jag är väldigt lat och jag har mina reasons.

    gå och hoppa lite hopp-rep.

    puss

  19. #49
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    och jag är definitivt inte en människa som får saker på silverfat ...
    shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet.... boy u dont know shit ...du däremot...

  20. #50
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    och badruby....du kan själv inte stava (inte för att jag bryr mej)
    men läs vad du skrivit och säg att det är korrekt skol-svenska...
    och du är dessutom svensk. hahaha touche..
    om man nu e sån rättstavnings kontrollant som hatar invandrare

  21. #51
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    LOL
    Han måste ha en akademisk bakgrund.

  22. #52
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    true dat

  23. #53
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    badruby...ok du berättar med ditt inlägg vad för slags människa du är, och hatar den sortens människor. säkert antingen moderat eller sverige demokrat..
    i alla fall..bor i förorten och är jätte inne?..och du kanske bor i ett svenne område och är jättemobbad...vad vet jag...men vad har det med saken att göra och varför tar du ens upp det?...och vad du bedömer som ovårdad svenska är ditt problem, och om du väljer att visa folk mindre respekt pga av hur de skriver eller hur de pratar så kallar jag dej rasist eller främlingsfientlig...men nog om det, de flesta på sådana här internet forum är så och det är bara att acceptera det och hoppas att de kommer till sunt förnuft en vacker dag....och skivor kostar mindra om man köper i storpack det är allt jag vet...har kunnat fixa 10-st verbatim dl skivor för 199:- och hundra pack för 1300. men varför bryr du dej ens....och menar du allvar ska jag spendera en vecka för att läsa igenom allt sen börja ställa frågor...mår du bra ärligt talat...trodde detta var ett forum för frågor om xbox, och det var det jag hade...du har seriösa problem dock som inte ens kan vara trevlig och börja beefa pg a av hur jag skriver osv bara för att du kan...du kanske har blivit rånad av nån arab på stan men bara för det behöver du inte ta ut dina aggressioner på mej...men om jag känner dej rätt så har du väl antagligen inte ens läst igenom detta inläggen...det är väl helt obegriplig svenska för dej...hahahaha...som sagt gå och lägg dej och tänk över det du sagt. och du behöver inte snacka om min mamma, trodde bara det var "förortsbarn" som beter sej så "ocivilicerat"...iaf jag skriver naturligt..så som folk snackar. försöker inte göra mej till över internet, och yess jag är väldigt lat och jag har mina reasons.

    gå och hoppa lite hopp-rep.

    puss

    Snälla, kan ingen få bort denna user från forumet?

  24. #54
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    funkar det och spel brännda xbox 1 spel med firmware 4.2b???

  25. #55
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av snow Visa Inlägg
    Snälla, kan ingen få bort denna user från forumet?
    Jag kan ta bort DIG från forumet om du gör påhopp på andra besökare och inte håller dig till ämnet i någon annans tråd.

    Den här tråden har kofikalonji skapat, så jag har låtit det vara högt i tak, men fan vad vissa här borde skämmas över vad dom skriver och beter sig. Kan man inte hjälpa till så finns det INGEN anledning att skriva klagomål på att man skall söka/läsa osv istället, och OM man gör det så får man FAN se till att ge något exempel på sökord eller en länk som hjälp.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #56
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
    funkar det och spel brännda xbox 1 spel med firmware 4.2b???
    Jag skulle rekommendera uppgradering till firmware 5.2 (eller högre när det nu kommer) så du kan bränna xbox1 spelen på vanliga dvd-r skivor.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #57
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jag kan ta bort DIG från forumet om du gör påhopp på andra besökare och inte håller dig till ämnet i någon annans tråd.

    Den här tråden har kofikalonji skapat, så jag har låtit det vara högt i tak, men fan vad vissa här borde skämmas över vad dom skriver och beter sig. Kan man inte hjälpa till så finns det INGEN anledning att skriva klagomål på att man skall söka/läsa osv istället, och OM man gör det så får man FAN se till att ge något exempel på sökord eller en länk som hjälp.
    Okej, då vet jag hur det funkar, vad man får och inte får göra. Men tycker att #46 i denna tråd är lite väl hård när killen säger: "haha mindre vänliga hälsingar..jävla tönt...gå och lägg dej", om man tänker på att hålla sig till ämnet.

  28. #58
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    snow fan vad löjlig du är. jag kan också börja citera dej och säga till om vad du sagt men ärligt talat. jag ställer frågor. om ni nu anser att det är för simpla och dumma frågor..ge mej svar på frågorna då så jag slipper fråga igen och börja bråka med er...jag kallar er inte idioter helt utan andledning,..

    och angående mitt förra inlägg...ni vet att jag har rätt.
    och det är därför du stör dej...och jag ber er snällt..om ni inte tycker om mej personligen skriv helt enkelt ingenting. eller svara mej (har ingen förståelse för folk som själv ha xbox360, och inte vill hjälpa någon som nyss skaffat..och ni typ JÄVLA NOOOOB!...)..som sagt..ni kan inte må bra som beter er så..

    kom inte hit för att bråka med tjockhuven...

    och ursäkta allt detta "bråket" kan inte hjälpa det jag ser det som självförsvar

    minns inte ens vad det var jag frågade men det verkar inte som om någon vill svara , Hansi verkar vara en av dom få logiska människorna här inne..

    iaf...ha det så trevligt allihopa och ni som sitter inne med hat emot andra människor som pratar "sämre" (som ni ser det) svenska...(fattar inte ens hur ni kan klaga på mej som pratar flytande svenska och stavar 99% rätt. (stavar bättre än dom flesta jag känner, skriver som jag snackar) ni är rasister vissa av er det märker jag, bara att ni vet kanske inte om det själva eller vill inte stå för det....och jag spottar på er...ärligt talat hoppas ni dör i en olycka.

    Peace in the MiddleEast

  29. #59
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    hur uppgradear man sin firmware?..jag tror jag har 1.0. vill gärna uppgradera till firmware 5.2 ...(har hört att man måste ha semi-ny firmware för att kunna köra bränd gears of war..)...är det lätt dvs gör man det med en skiva eller liknande..(mjukvara) eller måste man själv mecka med sin xbox?...(isåfall lämnar jag hellre in det och betalar och lägger det ansvaret på någon annan..

    shiiiiiiiiiet

  30. #60
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    asså shit...ursäkta detta inlägget ska lägga ner det helt men såg inte detta förrän nu..

    av BadRuby
    "Nåja nog med galla har spytts här, vill du gaffla vidare så adda gärna mig på din msn så kan du få flera timmar av ren glädje. (helt gratis dessutom)"

    shit asså ärligt talat vilket liv du måste ha...du vill alltså spendera flera timmar på att bråka med en främling över msn...i feel sorry for you...

    skaffa dej en hund eller nånting åtminstånde...

Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Hur Man Softmoddar Ett Xbox
    By Blixten100 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 19:44
  2. Hjälp med att spela från HD
    By master_kain in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 09:39
  3. Vilken firmware till Pioneer 111d ?
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 23:01
  4. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16
  5. stämmer detta för att spela brända xbox spel
    By kenta2 in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 21:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •