Sida 1 av 4 123 ... SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 91

Diskussion: Att Spela Xbox backups på Xbox360?..

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0

    Att Spela Xbox backups på Xbox360?..

    det stod i annonsen där jag köpte min xbox360 att det gick att spela brända xbox360 och vanliga xbox spel. och brände nyss en skiva i hopp om att få spela gamla Capcom Klassiker men när jag stoppar i skivan kommer ett meddelande som säger:

    "This original xbox game is not supported on your Xbox 360 console. An Update to support this game may be avalible.For More info go to www.xbox.com/games

    Version 1.0"

    Men gick in på sidan och hittar inget relevant.
    någon som vet vad jag ska göra?... det är en moddad xbox360 (Xtreme)
    riktigt psykos sålde alla mina ps2 spel (12 st) för att jag tänkte att jag endå kan spela dom på xbox360 (som nedladdade brände xbox kopior) och dettutom ÄNTLIGEN få spela emulatorer med trådlös handkontroll...
    men nu sitter jag här helt psykos snälla kan någon hjälpa mej..

    tack på förhand // Killa

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Det är nog kört tyväär, tror inte det finns någon officiell "emulator pack" som microsoft valt att stöda
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det boxen försöker tala om är att det finns en uppdatering för xbox1 kompatibiltets emulatorn.

    Se till att vara inloggad på xbox live när du sätter in ett xbox 1 spel så tankar den hem uppdateringen automatiskt.

    Fungerar med c:a 180 eller nåt original xbox 1 spel, eller "xtreme" gjorda backuper av dessa spel. Gamla hederliga xboxbackuper gjorda för att fungera på chippade gammelboxar fungerar INTE, man måste få med security sector osv på skivan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    fan också. så besviken jag blir nu ...har inte ens sån DL-Brännare så kan inte bränna 360 spel. sen nu går det inte att spela vanliga brända xbox spel .
    förresten . vad är extreme gjorda backups? (av xbox1) . kan man göra dessa och isåfall hur?.

    grafiken är bra och så på 360:n men är mycket besviken på mycket jämfört med den vanliga xboxen där man kunde ha 300gb hårddisk, emulatorer, ingen laddnings-tid. osv...förstår inte varför dom tagit bort allt detta, psykos..

    iaf en fråga till..man kan inte lägga in spel eller liknande på hårddisken?
    eller gäller den bara för sparnings-filer, musik, filmer och bilder...

    och vet inte riktigt hur xbox live funkar än men ska testa det när jag fixar ngt fett online spel.. iaf .

    /k

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Läs klistrade trådar så står svaren på alla dina frågor.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    tack?.. men andledningen att jag frågade var för att jag ville veta svar på frågorna...och för övrigt så hittar jag aldrig svar på något i "frågor och svar" vad det nu är...kan ni bara svara på det jag vill veta så är ni jättegulliga
    //Kevin

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    bara störigt att du svarade på mitt inlägg med ett sånt inlägg...riktigt respektlöst men skitsamma...fin vinter?...blivit blåst av bill gates på 4000 tusen kronor . längtar tills ps3an sänks i pris...dont get me wrong grafiken är sick. men resten suger (360). inga brända spel, massa laddningstider (som på ps2an). buggar, och massa annat skit..sen något xbox live som man endå aldrig kommer att andvända...värdelöst... eller?

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Du ville ha svar på en fråga och i FAQ:n står det följande?

    Är 360'n bakåtkompatibel med mina gamla XBoxspel?
    Nja, med vissa spel. Dock inte alla. Här är: Microsofts officiella lista
    För att de ska funka så måste man installera en mjukvara från Microsoft som till viss del emulerar gamla Xboxen. Det kan du göra antingen genom att ladda hem det via Live eller skapa en egen installationsdvd här. Observera att det bara funkar med originalspel. Ej gamla hembrända skivor....
    Skall försöka svara på dina övriga frågor så gott jag kan:

    blivit blåst av bill gates på 4000 tusen kronor

    Ingen som tvingat dig köpa den.

    sen något xbox live som man endå aldrig kommer att andvända...värdelöst... eller?
    Jag tycker xbox live är klockrent och riktigt roligt att köra. Sen om du kommer att använda det eller inte har jag svårt att svara på.

    Hur du sen tolkar mitt svar på xbox1spelen där jag hänvisade till faqen som respektlöst förstår jag inte. Snarare respektlöst av dig att inte läsa faqen utan istället gnälla på mig.

    Trevlig helg!
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    shi den. nej ingen har tvingat men men trodde att den skulle vara bättre än den vanliga xboxen. sen att jag inte tog reda på mer saker innan jag köpte den kanske var dumt. men det stod i annonsen att den spelade backups på
    xbox360 och vanliga xbox spel (vilket borde vara en självklarhet)..sen kan man inte ens lägg in spel på hårddisken...dvs jag kan inte skaffa nya spel. för jag har en laptop med vanlig dvd brännare..sen inga emulatorer heller vilken jag nog blev mest besviken på....såg verkligen fram emot att kunna switcha mellan street fighter och dead or alive 4 eller liknande. och spela street figher över huvud taget (med trådlös xbox kontroll)...

    allt detta var en självklarhet för mej men inget funkar...köpte en chippad xbox för 4000 och dan efter var jag tvungen att slösa 1400 extra på spel..och jag går på soc hur kul är det så ja..jag ser det som jag blivit blåst.

    du skriver respektlöst men jag bryr mej inte fuck dej om du inte diggar mej
    eller håller med mej...men xboxen är blåsning...längtar tills ps3an

    psykos...köpte ps2an innan...den pajade. sen köpte 360...
    jag går verkligen dom sämta kärriärdragen inom tv spel
    xbox1 är riktigt bra nästan bättre än 360n skulle jag säga...
    och ps3an är som att helt överlägsen 360n ju människorna på microsoft vill hellre tjäna mindre pengar på konsoler och göra sina kunder missnöjda..

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    och live kommer aldrig funka endå...sånt funkar aldrig för mej tyvärr men det hade varit kul att spela mot andra på internet men som sagt det kommer aldrig gå....som på dator

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    och ursäkta om jag var respektlös , ive had a really bad day. och får spel på det med 360n

  12. #12
    Registrerade
    May 2003
    Från
    skellefteå
    Inlägg
    100
    Respekt
    21
    Är det bara att byta firmware till 5.2 sen rokka på dvs bränna ut xtreme rellar eller funkar project x rellar också bra?

    Hur vet man om det är patchat så spelet funkar på xbox360? står väl knappast i en gammal nfo fil :P

    Jag vill ju kunna bränna spelen (xbox1) på dvd-r dvd+r skivor men de går ej?

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    shi den. nej ingen har tvingat men men trodde att den skulle vara bättre än den vanliga xboxen. sen att jag inte tog reda på mer saker innan jag köpte den kanske var dumt. men det stod i annonsen att den spelade backups på
    xbox360 och vanliga xbox spel (vilket borde vara en självklarhet)..sen kan man inte ens lägg in spel på hårddisken...dvs jag kan inte skaffa nya spel. för jag har en laptop med vanlig dvd brännare..sen inga emulatorer heller vilken jag nog blev mest besviken på....såg verkligen fram emot att kunna switcha mellan street fighter och dead or alive 4 eller liknande. och spela street figher över huvud taget (med trådlös xbox kontroll)...

    allt detta var en självklarhet för mej men inget funkar...köpte en chippad xbox för 4000 och dan efter var jag tvungen att slösa 1400 extra på spel..och jag går på soc hur kul är det så ja..jag ser det som jag blivit blåst.

    du skriver respektlöst men jag bryr mej inte fuck dej om du inte diggar mej
    eller håller med mej...men xboxen är blåsning...längtar tills ps3an

    psykos...köpte ps2an innan...den pajade. sen köpte 360...
    jag går verkligen dom sämta kärriärdragen inom tv spel
    xbox1 är riktigt bra nästan bättre än 360n skulle jag säga...
    och ps3an är som att helt överlägsen 360n ju människorna på microsoft vill hellre tjäna mindre pengar på konsoler och göra sina kunder missnöjda..

    Alltså vad är ditt problem igentligen? klart som fasiken det går att spela backups både 360/xbox1 spel på din maskin såvida den är flashad, det verkar ju bara vara du som är ute och cyklar.
    Istället för att köpa spel för 1400kr så kunde du ju köpt en usbbrännare till din laptop istället.
    Om du nu så gärna bara vill spela dina emulator spel kunde du ha hållt dig till xbox1 isåfall.
    Att sedan sitta och säga att du går på soc? vad har det med saken att göra? känner inte direkt någon sympati över att mina skattepengar betalar dig och ditt tvspelande, skaffa ett jobb och sluta wajna

    Du har inte blivit blåst men man måste ju lyfta några fingrar själv också, allt är inte en dans på rosa moln med lättklädda damer och slickepinnar. shape up!

    Du överreklamerar samtidigt ps3an, du komma bli djupt besviken när/om du lägger vantarna på en ps3a med de förhoppningarna du verkar ha.

    Och live är nog det bästa som microsoft kläckt ur sig, helt klockrent i min mening, känns som om boxen skulle vara betydligt mindre värd i mina ögon om inte live funktionen funnits.




    EDIT. och sluta skriv "psykos" varannan rad, störande
    Last edited by BadRuby; 2007-01-06 at 01:19.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    du kan sluta skriva helt för jag stör mej på dej...jag skrev i tråden endast för jag lagt mina sista loots på ett xbox360 och sen e det helt wack, vet inget om xbox teknik är en Playstation människa....om du inte ens kan ha förståelse för det så kan du gå och lägga dej och sova.... du är psykos

    och så för att göra allt klart...går det att spela brända xbox 1 spel eller inte?
    och vad är extreme backups? och om det endast är såna kopior som går att spela hur gör man dom?. och visste faktiskt inte om att man kunde köpa usb-dl-brännare. ska lätt skaffa en sån men så du säger alltså att man inte kommer kunna lägga in spel på hårddisken på ps3an? spela gamla ps2 , ps1 spel?...mannen den kommer döda xboxen helt och hållet. jag tror mer xbox 360 är till för rika barn som har pengar till spel och live och sånt. endast intresserade av ny teknik och så vidare. och hade jag haft pengar hade jag nog skaffat en vanlig xbox att ha som mediacenter/emulator och typ spelmaskin ibland. men det tar också helt mycket plats så jag vet shi ärligt talat...allt jag vet är att de e psykos och du e fitta som istället för att säga ngt positivt om xboxen va otrevlig och grejjer utan andledning så kan du suga kuk...wooooord

  15. #15
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    75
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av kofikalonji Visa Inlägg
    jag tror mer xbox 360 är till för rika barn som har pengar till spel och live och sånt
    360 till för rika? kolla priset på ps3an vs 360 får 2st för samma pris..

  16. #16
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    360 är en radhuskonsoll, billig, ful, högljudd.

    PS3 är östermalms/liiiidingööö/herrgårds konsoll, dyr, snygg, tyst, läcker...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  17. #17
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Har precis lagt in 5.2 xtreme FW på min samsung. Sedan provade jag att köra en XBOX1-kopia, som är plockad från xboxens hd med qwix.
    Spelet jag provade var Ninja Gaiden och det fungerar utan problem.

    Tanken var att jag skulle skriva en liten guide till forumet men efter att ha provat samma metod med flera spel så fungerar det inte.

    Återigen körde jag "Create ISO" i qwix, pekade på Ninja Gaiden på xbox-hårddisken. ISO-filen hamnade på datorn och jag brände den med nero på en singel-layer DVD.
    In med skivan i 360.n och vad händer....jo spelet fungerar utmärkt.

    Vet inte varför jag får det och fungera med just Ninja Gaiden, den har legat på XBOX-hd i flera år så den kan inte var pre.patchad för 360.n.

    Har sabbat ett antal skivor nu (som iof fungerar i XBOX1) så jag kommer inte fortsätta testa.
    (De övriga spelen jag testade var givetvis med på Microsoft lista för kompatibla spel)

    /Chips

  18. #18
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    OK, så man behöver alltså INTE någon security sector från originalet. Isåfall är enda kravet att DEFAULT.XBE *INTE* är patchad på något sätt!

    Tyvärr är det i praktiken default att lägga in diverse patchar i DEFAULT.XBE, t.ex. om du tankar över spel till xboxen via QWIX så är ju "auto patch media ID" ikryssat som default.

    Men jag har för mig jag såg ett verktyg någonstans som försöker återställa patchade DEFAULT.XBE, skall försöka hitta det igen!

    Sedan måste ju givetvis spelen vara med i listan som du skrev. Kolla i RÄTT lista! Spelen MÅSTE vara PAL releaser för att fungera på en europeisk 360 och därmed även finnas med i den EUROPEISKA listan över kompatibla spel!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #19
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    xbefix heter programmet för att fixa default.xbe filen, skall finnas på xbins ftp
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #20
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    SITE SEARCH XBEFIX
    200- (Values displayed after dir names are Files/Megs/Age)
    200- Doing case-insensitive search for 'XBEFIX':
    200- /XBOX/PC Based Applications/xbe-xip-xbx tools/XbeFix (1F/0.1M/17d 10h)
    200-
    200 1 directories found.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  21. #21
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Europeiska kompatibla xbox spel listan

    http://www.xbox.com/sv-SE/games/back...ygameslist.htm

    Tyvärr verkar den DÅLIGT! uppdaterad på den sidan!

    Det står att den är uppdaterad MARS 2005
    Senaste uppdateringen av xboxemulatorn gjordes DECEMBER 2006!!!

    (Ladda ner versionen du kan bränna på CD här: http://www.xbox.com/en-US/games/back...tyredirect.htm )
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #22
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Testar nu med Buffy The Vampire Slayer som jag hade på hårddisken på en xbox här.

    Jag började med att ftp:a DEFAULT.XBE från xboxen till pc:n.
    Sedan körde jag xbefix (görs från DOS prompt) på den och fick signaturen reparerad

    XbeFix v1.0 - xorloser 2006
    Hashes are already valid
    Attempting to fix invalid signature
    .......fixed!
    Successfully fixed default.xbe

    Sedan ftp:ade jag tillbaka den fixade default.xbe till xboxen.
    Nu kör jag QWIX för att skapa en .ISO fil på min PC baserad på de filer som ligger på xboxens hårddisk precis som "Chips" gjorde ovan.

    Återkommer med resultatet senare idag :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  23. #23
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Kunde inte låta bli...
    Hittade en default.bak-fil i spelet Euro2004 vilket jag misslyckats med förrut.
    Bytte ut default.xbe med den och brände om, vipps så fungerar det

    // Chips

  24. #24
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Gick NÄSTAN bra för mig, råkade tydligen ta en NTSC version av buffy. Xboxen klagar iaf på att det är fel region...får prova igen med något annat :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  25. #25
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har inget flyt med xbox1 spelen, provade micro machines, men den ger felmeddelande när 360:n försöker starta det.

    Provar ett spel till innan jag tar isär eländet och uppgraderar, har ju bara 5.0 på den tror jag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #26
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Jag provade hansis metod med xbefix och misslyckades också. Xbefix svarade på samma sätt som för hansi, men efter bränning ville det inte fungera i 360.n Spelet var GTA VC.
    Gör ett försök till med ett spel som Xbefix säger att default.xbe är valid, får se hur det slutar...

    // Chips

  27. #27
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    ohhh, givetvis tog jag en ntsc denna gången

  28. #28
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dead Or Alive 3 fungerade inte heller för mig. Skall prova på måndag på en xtreme 5.2 box. Det var ju tydligen en del buggar som rörde xbox1 på dvd-r skivor som fixades i 5.2

    (v5.2) Disc-LockOn added for chronic open tray consoles.
    (v5.2) DVD Video disc problems fixed.

    (v5.1) Open Tray errors fixed (PFI and SS read routines updated)
    (v5.1) 5.1c (Dual speed, default fast) and 5.1d (Dual speed default quiet\slow) read speed (Originals unaffected). Both toggle with original Xbox1/360 disc
    (V5.1) Xbox1 DDE errors caused by firmware, patched
    (V5.1) Possible Xbox1/360 DDE errors caused by firmware, patched
    (V5.1) Single Layer DVD disc support(+/-RW) for both Xbox1 and 360
    (v5.1) New easier batch file "Make Xtreme firmware.cmd" to make all firmwares.


    (V5.0) Single Layer DVD disc support(+/-R) for both Xbox1 and 360
    (V5.0) Xbox1 file ISO support - burn just game files to disk in ISO format
    (V5.0) Xbox1 file ISO capacity increase to utilise full disk space for single layer
    (v5.0) 360 file ISO support (Work in progress. New QWIX tool to come)
    (V5.0) Supports older style XBox1 disk format (just burn game.iso)
    (v5.0) Enable0800 disk now supported on single layer disk
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #29
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hmm eller kan det bero på att jag råkade ha qwix 1.0 istället för 1.01 på den här datorn ...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #30
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Nu har jag även lyckats med Indycar Series 2005, även här så ersatte jag den editerade xbe-filen med en bak-fil.
    Hade vi nu fått det att fungera med xbefix så vore det klockrent, det är få spel jag har som inkluderar en .bak-fil.

    Förresten...varför är spelen patchade? Och finns det något simpelt sätt att se om man har NTSC-verre (kör xbox1 på proj och där ser jag ingen skillnad)

    // Chips

Sida 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Hur Man Softmoddar Ett Xbox
    By Blixten100 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 19:44
  2. Hjälp med att spela från HD
    By master_kain in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 09:39
  3. Vilken firmware till Pioneer 111d ?
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 23:01
  4. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16
  5. stämmer detta för att spela brända xbox spel
    By kenta2 in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 21:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •