Är det möjligt att Spela nerladdade spel på PSP med FW 3.03 och i så fall vad behövs och hur gör man ?
Tacksam för alla tips !
Är det möjligt att Spela nerladdade spel på PSP med FW 3.03 och i så fall vad behövs och hur gör man ?
Tacksam för alla tips !
no INTE på sj 3.03 utan Dark_Alex's open Edition (Speciel FW) 3.03 OE
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
jepp Utan problem
Vad får du för FEL
Se till att spelen är i ISO fick för mig att det kan krångla med andra format
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Doh! Lägg den i \ISO
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Mappen kommer inte upp själv men har du en isofil där så skall spelet i isofilen komma fram i spelmenyn.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks