Installerade MSDash, men den vill ju inte starta ochippad. Formaterade iofs alla partitioner. Nu när jag försöker starta MSDash ochippat vill den inte ;/
Installerade MSDash, men den vill ju inte starta ochippad. Formaterade iofs alla partitioner. Nu när jag försöker starta MSDash ochippat vill den inte ;/
Du måste låsa HD:n för att M$Dash ska funka ....
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Får du något felmeddelande, eller vad händer?
Begga gav svaret
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag låste ju aldrig upp denfår felkod13 och enda jag gjorde var att jag formaterade den. eller hmm, den kankse låses upp då?
13 - kernel - Kan inte ladda Dashboard (pga ingen/felaktig nyckel, eller något annat fel som gör att xboxdash.xbe inte kan starta)
Installera om MSdash fr SD3.7RC8
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ja, eller återställa från backupen av C: som du tog innan![]()
tog ju ingen backup :P polarn skulle ha den och han behöver inte msdash. så whatever![]()
Installera fr superDisk
Bookmarks