Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Sammanhållning!!!

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post Sammanhållning!!!

    Tänkte bara skriva att jag tycker det är så bra sammanhållning inom tv-spelandet, vi tar å jämför med t.ex. fotboll... där en som hejar på Djurgårn aldrig skulle kunna vara med en som hejar på Aik, (om man är riktiga fans vill säga) men en som spelar rpg kan t.ex. vara jätte bra med en som gillar att spela action spel, Det är inga fejder spelare emellan som det oftast e i andra aktiviteter som då T.ex. fotboll! visst några kommer säkert att säga att det inte går att jämföra! men det tycker jag det är två olika aktiviteter och Tv spel är mer sammanhållt ä vad de flesta andra aktiviteter är.
    Ta det här forumet t.ex. alla hjälper alla och är (oftast) trevliga mot varandra, så här skulle det inte vara om det här forumet handlade om fotboll eller hockey! Till och med sånna som kanske gillar olika konsoller kan vara bästa kompisar och acceptera varandras intressen på ett helt annat sätt en vad man kan i de andra flesta aktiviteter!

    Tänkte bara om nån annan oxå har känt detta!

    Take care now, bye bye then!

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Lightbulb

    <font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Gatufight:
    Tänkte bara skriva att jag tycker det är så bra sammanhållning inom tv-spelandet, vi tar å jämför med t.ex. fotboll... där en som hejar på Djurgårn aldrig skulle kunna vara med en som hejar på Aik, (om man är riktiga fans vill säga) men en som spelar rpg kan t.ex. vara jätte bra med en som gillar att spela action spel, Det är inga fejder spelare emellan som det oftast e i andra aktiviteter som då T.ex. fotboll! visst några kommer säkert att säga att det inte går att jämföra! men det tycker jag det är två olika aktiviteter och Tv spel är mer sammanhållt ä vad de flesta andra aktiviteter är.
    Ta det här forumet t.ex. alla hjälper alla och är (oftast) trevliga mot varandra, så här skulle det inte vara om det här forumet handlade om fotboll eller hockey! Till och med sånna som kanske gillar olika konsoller kan vara bästa kompisar och acceptera varandras intressen på ett helt annat sätt en vad man kan i de andra flesta aktiviteter!

    Tänkte bara om nån annan oxå har känt detta!

    Take care now, bye bye then!

    </font>

    Du har en poäng där...

    Många som är fotbollsintresserade och hejar på ett visst lag är som besatt av detta. Det är som en religion för dom. Mycket knasig inställning anser jag. Dom klagar på hur spelarna spelar och vad som gör för fel, men själva så kan dom inte sparka en boll och träffa en ladugårdsvägg.

    Självfallet är detta inte något är vanligt men det finns många sådana här besatta inom just lagsporten.

    Inom spelkonsoler och datorer är det som du säger inget sådant här. Men sedan är det ingen lagsport vi pratar om. Det går egentligen inte att jämföra.

    För kollar du på sportgrenar som inte har med lag att göra, typ där varje spelare tävlar mot varandra. Där finns inte det där symtomet som du beskriver inom t.ex. fotbollen.

    Men du har en intressant tanke i alla fall. För tänk om man kunde få bort (ursäkta uttrycket) alla jävla idioter som är fotbollshulliganer som slåss och förstör så skulle välden bli lite bättre i alla fall.
    ------
    KnasHatt

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post

    ja, då skulle nog världen bli mycket bättre :-)

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •