Finns det någon risk i att överklocka pspn? Tänkte köra lite snes spel men de flesta går så segt! tack på förhand!
Finns det någon risk i att överklocka pspn? Tänkte köra lite snes spel men de flesta går så segt! tack på förhand!
Har inte hört nån som haft problem med att klocka PSP:n ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Den blir bara lite varmare, men det är det inget fel med såhär på vintern... Bara skönt...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Och hur gör man det ???att överklocka ??
Har inte gooogllla ...
Man kan ställa in CPU'ns frekvens i tex snesemulatorn, och det finns program som ställer om psp'n till en annan frekvens och sedan återvänder till dashen så att man kan starta ett spel i överklockat mode. Minns fan inte vad programmen hette....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks