Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 35

Diskussion: Kan man lägga över music på 360n?

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0

    Kan man lägga över music på 360n?

    jag undrar hur eller om det går att lägga in music på 360n?
    ville lägga in egen music i saints row hade varit tacksam om nån kunde hjälpa.

    eller går det bara att streama? dvs måste jag koppla ur mitt internet varje gång jag vill spela med music..dessutom streama den...det kan ju inte bli bra?.

    i alla fall...

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    jag kör streamad musik gick in på www.xbox.com/pcsetup laddade ner windows media connect. sen la jag bara till den mp3 map jag har på datorn... funkar klockrent

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    ok. nice men måste man inte koppla det via internet kabeln?.

    vill ju kunna ha till gång till internet samtidigt....just nu streamar jag från en mp3 jag lånat men vil kunna streama från datorn..jag tror jag fattar programmet och så vet dock inte hur jag ska koppla det exakt (har ingen manual)....

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Vad är en internetkabel??? "ler i smyg"
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    gå och lägg dej....
    --------------------------------------------------------------------------

    och kan någon normal människa svara mej hur man lägger över musik/filmer/bilder på 360n. går det över huvudtaget...
    kan inte streama från datorn och ladda hem saker samtidigt
    (har ingen router)...

    aiiight

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    163
    Respekt
    18
    Det skall gå att ha musik på en extern USB disk (vanlig USB disk som du kopierat musik till från datorn) sen stoppa i den i XBOX:ns USB port så kan du spela musiken, dock kan man inte använda disken till något annat när den väl är ihopkopplad med xbox:n

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    ahhh ingen router hmm har du xp och 2 nätverkskort funkar det med... men jag rekomenderar att köpa en router eller kanske ett usb nätverks kort om du inte vill ha internet till din 360 :P

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    vaa. sån psykos...då måste jag alltså köpa router, usb-brännare. och extern hårddisk för att kunna spela på internet med musik.... måste säga att jag är riktigt besviken på xboxen. pg a av allt pirat-skydd...osv...hatar microsoft...dom är blood-suckin leeches...

    jag kan koppla ur internet ur datorn och lägga det i xboxen dock men riktigt psykos om man bara vill kolla upp ngt snabbt på nätet...
    och vem pallar koppla datorn till xboxen och koppla ur internet) varje gång man ska spela för att ha egen music..fan asså de e helt sjukt

    inte nog med besvikelsen att det inte gick att ha några emulatorer, spela brända xbox1 spel
    (sålde alla mina ps2 spel billigt tänkte jag kan spela på xbox brända)..
    det brode ju vara en självklarhet att det ska gå (när konolen kostar 4000kr)
    sen kan man inte ens lägga över musik, vilket skämt. vem har cd skivor?
    har typ 5 st har dock en LP samling på 150 skivor men lite svårt att rippa.
    jag köper en massa musik liksom, och ladda hem 100 ggr så mycket men det är så man får reda på ny musik och köper skivorna...men fuckit..

    sen inga spel på hårddisken (hade dock ej gått med 20 gb) men endå..det var också en stor besvikelse...massa laddningstider (trodde detta skulle vara next-gen, det känns lite playstation 1 med laddningstider) och att man måste byta spel manualt...det är psykos (när man är van vid spel på hdd)

    dom är shi den människor som lever i verkligheten.

    det jag inte fattar är att den vanliga xboxen var så bra. och varför de gör 360 mycket sämre och tar bort ALLA plus?...emulatorer va det bästa som hänt ..att kunna spela sega, supernintendo, n64 osv på en xbox..välja bland tusentals spel och så,..de bodre ju vara en självklarhet på varje konsol
    förstår inte hur man kan ta bort ngt sånt (vet att de inte var microsoft´s produkter..men fortf. ta bort möjligheten...)...sen resten vilket också är sjukt men det med emulatorerna va det jag blev mest sårad av...

    det med live verkar fett men vet ej om man kan spela med en extreme moddad 360 (någon som vet?)...sen verkar det projekt också och har svårt att tro att det skulle funka för mej...

    men det känns riktigt förnedrande att efter att ha blivit "blåst"
    (som jag ser det) betala dom mer pengar för live...iofs bara 50 kr i mån
    men still...de e princibalities u knows...iaf...vad tycker ni själv?

    gillar man att byta skivor hela tiden och endast spela 899 kr original spel
    (ok man kan ju iofs bränna om man är lycklig nog att äga en dl-brännare)
    men om man nyss slösat alla sina loots på en 360, sen på spel ..sen måste man köpa router, usb- brännare och extern hårddisk...shiiiet det blir typ
    7-8000...då kan man ju lika bra köpa en ps3 på ******* med 2 spel..

    fast dock inget saints row..det är lätt en andledning att skaffa 360...
    måste säga att grafiken e helt sjuk...jag e helt amazed. den e helt skadad
    och jag har inte ens HD-tv (har en vanlig gammal tidigt 80 tals tv)...
    vill inte ens tänka mej hur det ser ut på en HD tv...

    men som sagt men måste vara rik för att skaffa xbox360...
    (inte bar för att ha råd med konsolen utan också för tillbehörigheterna)
    om man nu inte redan har allting...vilket skulle va ett sjukt sammaträffande..

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    nej har en laptop :S...inga 2 nätvärks kort...

    men jag får helt enkelt skaffa en extern hårddisk när jag har pengar behöver endå en så lika bra...bara psykos när jag också måste köpa usb-brännare...
    skiter i router...sparar hellre den tusenlappen och kopplar om varje gång jag ska spela...
    (även om de e grovt psykos och kommer leda till 50% mindre spelande)

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Thumbs down

    Skaffa dig ett arbete så slipper du få så många psykoser!. Och sluta klaga och ställa dumma frågor!.
    Skaffa dig lite dataskillz och kom med i matchen.

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    grym


  12. #12
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Men du får ju förstå att han är arg.
    Microsoft har ju tvingat honom att köpa en kass XBox360 som är full med piratskydd. Plus att priserna på spel tydligen har rusat iväg till 899kr styck.
    ;-)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    aaa han har bliviii feeettttluuuraaaddd aiiighttt. Yooo bättre vänta på PS3 kpsyyy. Booommschackalack
    Last edited by snow; 2007-01-09 at 23:46.

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Han ska ju köpa en PS3 nu för sos pengarna, gissa om han kommer att känna sig ännu mer lurad

  15. #15
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0

    Post

    ni kanske är rika och otrevliga människor..., och vad vet du om mitt arbete?.

    köpa en ps3 för mina soc-pengar?. du kanske ska köpa herion för pengar du tjänat ihop med att suga kuk men det är inte min business ...

    kan ni sluta med er nonsens och kan någon "normal" människa svara på mina simpla frågor...helt otroligt när jag tänker efter...stackars människor..

    ni kan inte må bra.

  16. #16
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    dumma frågor?...hahaha shit vilken snubbe.
    som han comic book guy i simpsons hahahahaha

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    247
    Respekt
    18
    Du kanske skulle kollat upp lite mer innan du gjorde vad som verkar vara ett impuls-köp av en Xbox360 så hade du sluppit allt tjafs o vi hade sluppit allt tjafs om rika människor hit o psykoser dit..

    Vi kan inte må bra?
    Skriv normala inlägg med ett normalt språk så får du normala svar på alla dina frågor

  18. #18
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Yooo killen har talang yaaahh. Tror alla på forumet dyrkar Mr Bling Bling.

  19. #19
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ge fan i att skriva SKIT i forumet om DU inte har något att tillföra.

    BAN knappen ser MYCKET stor och inbjudande ut nu

    Gäller t.ex.

    snow
    agåh
    tompa290

    Kolla ovanför så ser ni att det faktiskt finns besökare i forumet som VILL HJÄLPA TILL. Säg inte att ni inte blivit varnade, snart åker någon ut...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #20
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    tack...

    tompa...Skriv normala inlägg med ett normalt språk ?

    det är normalt språk för mej, jag vet inte vad du snackar om..
    menar du att du är mer "normal" än mej... för att?..
    du skriver annorlunda?...ok du vinner argumentet. jag ser logiken..:P
    och jag förstår vad du vill få ut av detta...

    och snow...Rasist..ärligt talat

    och Hansi...Tack. get these people of my back! damn
    (inte ban) men så dom slutar terra mej för att de anser att mina frågor är idiotiska och för de tycker jag är Mr.Bling-Bling..(vad nu det betyder)

    jag vet exakt vad du menar. och det är inte kul.
    jag som svart blir offended av att du som vit skriver så ärligt talat.
    fuckin ignorent idiot-bwoy...

    och peace good lookin till Hansi. ärligt talat det är tur att du är admin
    har blivit bannad på många ställen av människor liknande "snow" osv (som varit admins...)...whoa te x....för att jag får spel när folk går på en helt utan andledning...speciellt när det är små-rasistiskt..eller skämtar om någon dum stereotyp osv...vilket ingen verkar se allvarligt . men andvänder jag något ord som jag säger vardagligen ...som tex fitta, tönt, idiot eller liknande blir jag bannad direkt. även om det är jag som ofta utsatts för smårasistiska kommentarer osv..

    egentligen borde jag inte bry mej och acceptera att människor är idioter men när det är jag som blir bannad tycker jag de e helt sjuk och trodde först det var jag som skulle åka ut från detta forumet som vanligt...

    rätt ska va rätt...och äntligen blev det rätt...

    och jag skriver aldelens för mycket

  21. #21
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    146
    Respekt
    20
    kofikalonji en router kostar in en 1000 kr du kan får en för ca 200 kr men med en extern bränner på de kan de ju bli lite dyrar men själva router är ju hur billig som helst ps3 har också piratkopieringsskydd och sony blåser folk ännu mer än ms gör tvingar på folk en bluaray spelera som är helt onödig om man int har hd tv
    Last edited by general_31; 2007-01-10 at 20:34.

  22. #22
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    du kan rippa en skiva i boxen.. alltså sätt in en musikskiva och sen rippa den till hdd i boxen.. har jag gjort iaf

  23. #23
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    yes men hört att dom billiga routerna är skitkassa...en riktigt bra kostar typ 1000..hmmm fan vad bull...kommer det vara lika mycket projekt med ps3an tror du?...tror du inte man kommer kunna ladda hem spel och lägga in på hårddisken?...det är den enda andledningen jag skulle köpa den för att slippa laddningstider och att köpa en massa tomma skivor...och förhoppningsvis kunna spela ps2 emulatorerna (då köper jag den direkt)...vill spela chrono trigger, street fighter och streets of rage...damn...man kanske borde skaffa en xbox 1 också att ha som film, spel, och emulator station...det är så jag hoppas att ps3an är men kommer väl antagligen bli besviken på den också,,,

  24. #24
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    jag vet men lånat alla mina skivor till min brorsa som sitter inne :S

  25. #25
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    annars kan du bränna musik till en skiva och sen rippa det till xboxen.
    Det får nog inte vara mp3, menar då att man måste bränna skivan som en musikskiva...

  26. #26
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    ahh...så det går att bränna hela skivor och rippa dom?...
    (dvs inte bland skivor). eller måste det vara skivor man själv rippat i .wma?.

    (har iofs rippat alla skivor jag lånat ut...) men det är endå bara 7-8 st som är rätt så played out

  27. #27
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    247
    Respekt
    18
    går inte med mp3 ...tror jag i varje fall testa o se

  28. #28
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    bara att bränna som vanligt som att bränna musik till bilen

  29. #29
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    84
    Respekt
    0
    nice dvs då kan man bara mixa låtar (på cd) och lägga in på xboxen...
    kostar 10 kr per skiva men man kan ju köpa billiga 10 pack för 49 iofs.

  30. #30
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    japp bara att bränna låtar du tycket om, se skicka över till boxen. det är skönt att man kan ha sin egen musik när man spelar sitt favorit spel

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. XBOX360.Samsung.Xtreme.V5.1.Firmware-Thanks
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 13:44
  2. Hur svårt kan det vara att chippa egentligen?
    By PiGGELiN in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 20:47
  3. Hur kan man se att chipet är ett Xecuter 3?
    By f04hansp in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 19:44
  4. Hur kan man göra privata mappar i x-box media center
    By talakoub in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-01, 20:02
  5. Kan man ?
    By kby71 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 21:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •