Jag har hört att detta är möjligt men jag är väldigt skeptisk till det. Någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Jag har hört att detta är möjligt men jag är väldigt skeptisk till det. Någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Omöjligt! Kort och gott
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
Omöjligt är det nog inte
Alla Hitachi-läsare (förutom nyaste 0078) går väl att flasha genom USB med hjälp av Team Xecuters "flash-kit"? Eller det kanske bara går att uppdatera firmwaren med den?
Jo det går men du måste fortfarande öppna xboxen. Och uppdatera firmware och flasha är samma sak.
Nej, sant. kanske lite fel bemärkelse. Går nog om man heter mcgyver i efternamn. Max360: Gör du det?
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
Det är enligt uppgift tekniskt möjligt att flasha hitachi dvd:n med en bränd skiva bara, men ingen har utvecklat det i praktiken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks