Hej jag har lyckats tappat bort alla mina skruvar till gamcubet när jag höll på att chippa den. Kan man köpa skruvar av er som passar?
Tack på förhand.
Hej jag har lyckats tappat bort alla mina skruvar till gamcubet när jag höll på att chippa den. Kan man köpa skruvar av er som passar?
Tack på förhand.
Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
Borde väl åtminstone vara standard gängor ... Så kolla M3 eller M2 om dom passar ... Men jag är inte säker ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Ändå att rekommendera att man slänger specialskruvarna och sätter dit andra. Vet dock inte om vi har så många, har för mig att det var vissa skruvar från skrotade PS2 som passade bra...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks