Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Försvunnen data på hårddiks

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Försvunnen data på hårddiks

    Hej undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem som kom idag när jag startade mitt xbox. När jag skulle gå in i en map så hade allt innehål bara försvunnit och det var en tom katalog med lustiga nummer. Verkar som dåliga kluster eller ngt men kan man på något sätt få tillbaks datan som försvunnit med ngt program på xboxet eller hur ska jag göra för att hitta datan? Uppskattar all hjälp jag kan få....

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Finns inget reparationsprogram.

    Se till att inte ha partitioner som är större än 256GB (512GB om du använt xbpartitioner.xbe och partitionerat med dubbel klusterstorlek)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Pratade med en kompis om mitt problem och enda sättet är att hd blir delad så 160 gig på f och 160 gig på g för annars kan det hända som det gjorde nu att över 250 gigs hd som i mitt fall att en massa data bara försvinner. Men om man låser upp hd i xboxet och sen försöker hittta den i pc finns det inget sätt att hitta datan som försvunnit då eller innebär detta att jag måste formatera om hela hd i xboxet?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp du måste formattera om efter att du bytt bios till ett som delar upp hårddisken till f och g
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Spara Data
    By Zyxx1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:59
  2. data hårddisk
    By lill_teddy_91 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 00:18
  3. Exakta data på xboxens originalfläkt.
    By Markus in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-27, 09:37
  4. data dvd till xboxen! hjälp!
    By icqdevil in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 21:29
  5. Bränna imagefil med data mode 1 eller 2???
    By Strandberg in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-12, 01:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •