Hoppas ni inte lynchar mig om jag frågar detta men: nån som vet om det finns en fungerande ps2 emulator till pc? i så fall vad heter den och hur funkar den? lär man bränna spelet på cdr eller dvd skiva? eller kör man med sk roms?
/Pemani
Hoppas ni inte lynchar mig om jag frågar detta men: nån som vet om det finns en fungerande ps2 emulator till pc? i så fall vad heter den och hur funkar den? lär man bränna spelet på cdr eller dvd skiva? eller kör man med sk roms?
/Pemani
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
Nej tyvärr.
Gå och köp den riktiga varan j*vla snåljåp
Har ingen signatur för det tar plats på servern
när en ps2 emu kommer så lär vi sitta med ps3 xbox2 or whatever.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Självklart en PS2 emulator till dator vore helt meningslöst när man har äkta varan med Messiah
Finns faktiskt en som visserligen inte kan köra de komersiella spelen ännu. Men om den sen kommer klara det i senare versioner så lär det ju gå en aning långsamt. Kolla bara på PSX-emulatorer. Nu går det väl köra dem med bra FPS och så, men det tog tid innan de hade kommit så långt.
kolla <a href="http://www.consolevision.com" target="_blank">www.consolevision.com</a> står allt om emu till alla konsoller och lite till.
Ja men sitter man och spelar vid datorn får man inte samma känsla som om man skulle spela på TV'n
Bookmarks