Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Xeno GC

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    96
    Respekt
    18

    Xeno GC

    Halloj,, har köpt mig en begagnad Gamecube, .
    Funkar Xeno GC chippet bra för att lira spelen eller måste man ha värre chip än detta för att det skall funka bra?

    MKT TACKSAM FÖR HJÄLP

    //ZEZAM

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du klarar dig med xeno för att lira brända spel iaf
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    96
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Du klarar dig med xeno för att lira brända spel iaf

    Tackar mannen.
    Om jag vill använda mig av "stora skivor" måste jag då byta skal?

    Brända spel ial?? Vad mer vill man göra?? Finns det fler funktioner som är bättre på andra chip??

    m.v.h zezam
    Last edited by zezam; 2007-01-16 at 18:33.

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    96
    Respekt
    18

    ?

    Bump?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    MYCKET meningsfullt att bumpa en tråd i ett forum där det skrivs ett inlägg i halvåret... Lär dig googla om du inte kan vänta tills du får svar. Återkom imorgon, nu har du gjort mig sur å irriterad så jag tänker inte svara. Bumpning...suck...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    96
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    MYCKET meningsfullt att bumpa en tråd i ett forum där det skrivs ett inlägg i halvåret... Lär dig googla om du inte kan vänta tills du får svar. Återkom imorgon, nu har du gjort mig sur å irriterad så jag tänker inte svara. Bumpning...suck...

    Oj Oj ,, har verkligen inte menat att göra dig irriterad,, jag har nyss reggat mig på detta forum och tänkt beställa chip till min gamecube.
    Kanske har jag hetsat fram mina svar ngt,, men bara för jag är så sugen att kunna lira spel med mina barn.
    URSÄKTA,,skall tänka mig för ordentligt innan jag vill ha svar så fort.

    Ber så mkt om ursäkt.

    m.v.h Zezam

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver ett annat skal om du på ett snyggt sätt vill köra med stora skivor. Det går ju att köra UTAN skal, men inte så lämpligt om ungarna skall använda den.

    Men t.ex. viper chip så kan du säkert göra en massa saker du ändå inte kommer göra, men dom chippen är ju uppdateringsbara och mer framtidssäkra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    96
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Du behöver ett annat skal om du på ett snyggt sätt vill köra med stora skivor. Det går ju att köra UTAN skal, men inte så lämpligt om ungarna skall använda den.

    Men t.ex. viper chip så kan du säkert göra en massa saker du ändå inte kommer göra, men dom chippen är ju uppdateringsbara och mer framtidssäkra.

    Oki tack.. ringer er i morgon.

    m.v.h Zezam

Liknande diskussioner

  1. Xeno chip?
    By larsrikard in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 11:40
  2. Xeno-PS
    By mill in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •