Jag undrar om det går och isf hur man gör om man får en image-fil som blivit patchad för att köras med NME chippet och sedan vill patcha om den så den blir en extreme-kompatibel image?
Tack på förhand!
Jag undrar om det går och isf hur man gör om man får en image-fil som blivit patchad för att köras med NME chippet och sedan vill patcha om den så den blir en extreme-kompatibel image?
Tack på förhand!
Den är troligen redan xtreme kompatibel redan.
Öppna med SS merger så ser du om den hittar båda security sektorerna i isofilen, isåfall är det lugnt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
och om så inte är fallet så använder man samma program att "injicerar" ss sektorn till extreme i iso-filen, eller?
Är det enkelt att hitta security sektorerna i ss-merger? Har nämligen inte använt programmet. Skall flasha om dvd-spelaren hos er idag hade jag tänkt
Öppna isofilen så görs resten automatiskt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks