hej jag råkade ta bort evoxdash.xbe nu kommer jag bara in på original dash.nån som kan hjälpa![]()
hej jag råkade ta bort evoxdash.xbe nu kommer jag bara in på original dash.nån som kan hjälpa![]()
sätt in superdisc och installera om evoxdash.xbe, eller om du har en backup på datorn kan du bara skicka xbe filen till xboxen
jag har backup av evoxdash.xbe men jag kan inte ftpa över saker eftersom xboxen bootar till vanliga dashen.om jag kopiarer en ny bootdisc kommer inte jag förlora allting?
du kan ju inte ftpa utan ett dashboard. tanka hem superdisc, bränn ner på skiva. boota från skivan och ftpa över din backup på evoxdash.xbe. starta om sen, svårare än så är det inte![]()
tack så mycket återkommer efter det är klart![]()
har du nån länk som man kan ladda ner nån bootskiva
hej igen läste på en guide att det gick lika bra att bränna på en cd-rw men när jag ska bränna så står det att det fattas 94 mb för att det ska gå:S
nån som vill svara![]()
Last edited by shifty93; 2007-01-18 at 14:55.
Ladda hem SuperDisk 3.7RC8 boota upp med den så kommer du åt din box
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag vet det var just det jag gjorde men den ryms inte på skivan.gör det nåt om jag ta bort skins och xbmc?
bränn den på en dvd skiva
okej
kommer jag att förlora mina spel?
Du kan själv bestämma vilka partioner du vill formatera så formatera inte den partionen du har spel på då
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
okej thanx pege:P
jag vill bara säja tack alla som har hjälpt mig följde era råd och det funkade![]()
![]()
![]()
Bookmarks