Tjena!
Skulle löda i ett modchip i min Psone men råkade göra sönder en kondensator. Undrar nu hur man kan få reda på värdet på en sån konding. Det är den kondingen som man löder ben 8 till på modchippet...
/Rickard
Tjena!
Skulle löda i ett modchip i min Psone men råkade göra sönder en kondensator. Undrar nu hur man kan få reda på värdet på en sån konding. Det är den kondingen som man löder ben 8 till på modchippet...
/Rickard
Jag har inte alla värden på alla komponenter på alla kretskort tillgängliga (och där jag sitter nu kan jag inte ens kolla om det är en kondensator eller ett enkelt motstånd) men i värsta fall så tar vi 200:- + frakt (38:-) i hanteringskostnad för att löda loss och leverera enstaka komponenter från slaktade kretskort.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks