Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Snart kommer Guitar Hero II

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22

    Snart kommer Guitar Hero II

    Partyspelet nummer 1 kommer nu snart även till 360'n (Mars är US release i alla fall)
    Tyvärr verkar de inte ha med några Live-spels-möjligheter. Det hade ju givit det ytterligare en dimension.... men men det kanske kommer med nån uppdate.

    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    122
    Respekt
    20
    ja jag testade liret på en ps2 i lokala gamebutiken riktigt skoj! jag hoppas bara på att det kommer att säljas spare guitars, till en lite billigare penning. retailpricet ska tydligen bli $90 för det. kunde man komma över en gura enbart för ca $40-50 så skulle det ju kännas lite bättre helt klart.

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Jag har kört det på en förfest på en PS2:a. Han vi var hos hade dubbla uppsättningar gitarrer, å det är först då spelet verkligen blir kul.
    Speciellt om man dessutom har hunnit få i sig ett par öl :-)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    65
    Respekt
    19
    Inte Live ?

    Enligt microsoft så ska varenda spel som släpps till Xbox360 vara livekompatibelt. Det ska iaf gå och tanka hem nya låtar till spelet. lite live isf

    Enda som suger är att gitarren inte är trådlös, vilket drar ner betyget en hel del. Jag vill ha spelet, men sladd känns för mycke "gamla-generationen"

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av `rzr Visa Inlägg
    Inte Live ?

    Enligt microsoft så ska varenda spel som släpps till Xbox360 vara livekompatibelt. Det ska iaf gå och tanka hem nya låtar till spelet. lite live isf

    Enda som suger är att gitarren inte är trådlös, vilket drar ner betyget en hel del. Jag vill ha spelet, men sladd känns för mycke "gamla-generationen"
    Vill du betala det extra det kostar för att få det trådlöst då (om det gick)??? Tänker snarare att det skulle förstöra lite ... om man tänker på känslan ... Behöver välan inte vara så knall så man snubblar på kabeln om man lirar på förfest ..
    Iofs går det väl med lite knepande, know-how och lite googling att få till det trådlöst ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av `rzr Visa Inlägg
    Inte Live ?

    Enligt microsoft så ska varenda spel som släpps till Xbox360 vara livekompatibelt. Det ska iaf gå och tanka hem nya låtar till spelet. lite live isf

    Enda som suger är att gitarren inte är trådlös, vilket drar ner betyget en hel del. Jag vill ha spelet, men sladd känns för mycke "gamla-generationen"

    Jo tanka hem låtar å sånt kommer att gå. Men jag hade hoppats på just Live-spelande... men det blir inte av vid releasen i alla fall.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    är det nån som har testat det ännu? väntar på att dom ska släppa dom lösa guitarerna. så man kan prova.

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    433
    Respekt
    0
    Lösa gitarrer går väl att köpa? EB Games i Sundsvall hade 27 april som datum, och 400 (möjligen 499) kronor för en sådan.
    Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

    * 1 Xbox360 V0078FK
    * 2 Xbox V1.3 / V1.4
    * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    34
    Respekt
    20
    ********* säljer oxå lösa.

Liknande diskussioner

  1. Xbox startar om, kommer inte in i dashborden
    By Majorn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 17:50
  2. Kommer inte åt "blåskärmen" för bios
    By lajne9 in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 16:48
  3. kommer det en ny linux verson snart ?
    By micke85 in forum Linux på XBOX
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 01:09
  4. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  5. 4980 BIOS har ett fel-4981 kommer snart.
    By Nijo in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-21, 11:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •