Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Funkar inte spara PS1-spel på PS2-minneskort

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Funkar inte spara PS1-spel på PS2-minneskort

    Hej, har precis införskaffat en gammal klassiker (enligt mig), Cool Boarders 3. Det är ett Playstation 1-spel.
    Nu är det så att jag spelar detta på mitt PS2. Problemet är att det går inte spara det på mina PS2-minneskort. Har testat 3 olika.
    Har för mig det har gått innan, men inte säker.

    Nån som vet om det ska gå? Eller kan man skaffa ett PS1-minneskort o koppla in i sitt PS2 bara för det spelets skull?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Skaffa PS1 minneskort
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Jag beställde en S-video-kabel igår. Har ni varit snabba o skicka den eller kan ni skicka PS1-kortet samtidigt?
    La precis en beställning på minneskortet.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Här är din S-videokabel

    Här är din försändelse:Beräknad leverans:
    Tidigast 25 jan
    24 jan kl 18:21
    Posten Företag Rosenlundsgatan, Försändelsen är inlämnad efter senaste inlämningstid och kommer att skickas vidare nästkommande vardag.
    Visa mer info


    Jahapp så har posten varit ute och sladdat i någon jävla snödriva och försenat en hel jävla dags post för mig!!! Det är ju DOM som hämtar hos MIG så hur FAN skall dom kunna gnälla på för sen inlämning. Nu får gubben skäll imorrn eftermiddag!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Haha ok. Inget att göra åt, men jag tycker med du ska skälla på dem om det ändå är de som hämtar hos dig. De bör ju inte lämna in sakerna försent till sig själva direkt.

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Det är nå jävla nissar som arbetar på posten alltså, dom kan ju lyckas med vafan som helst... En gång slarvade dom bort ett paket som var på väg till mig (Stort paket, mopedmotor, svårt att tappa bort), så jag fick göra en felanmälan, jjahopp, då gick det två veckor, DÅ hittade dom igen paketet, 3 dagar innna man hade rätt till ersättning..... (Jag hade gått DJÄVULSKT med plus på ersättningen om jag fått ut på den!)
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Liknande diskussioner

  1. Spel som inte funkar
    By sandthy in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 09:06
  2. PS1 spel funkar, PS2 fel ger disc read error?
    By GBackis in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 15:03
  3. Koppiering av PS1 spel fungerar inte med DMS4pro på PS2
    By mouyo342 in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 10:17
  4. multitap funkar till ps2 men inte till ps1
    By swedengamer in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-31, 13:18
  5. PS1 spel startar inte, DVD-filmer startar inte
    By Hansi in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2002-01-28, 19:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •