Måste man ha hårdisk får att kunna uppdatera xboxen? lr funkar det med minneskort?
Måste man ha hårdisk får att kunna uppdatera xboxen? lr funkar det med minneskort?
jag är inte säker men tror ej du behöver hårdisk eller minneskort.. för jag tror att själva mjukvaran upptaterar bara
men får ju felmeddelande hela tiden att HD inte är insatt lr att skivan är oläsbar? måste ju kunna uppdatera utan HD.
du får nog förklara lite vad du håller på med???
Har du en 360 core som du har flashat och nu försöker du spela en brännd skiva? eller vad är det du försöker göra?
Nej du behöver inge HD för att köra brännda spel, dock behöver box:n va flashad och du bör ha en korrekt bränd kopia av ett spel (DL, R+, rätt boktype osv...)
Har man påbörjat uppdateringen med hårddisken inkopplad men det blir något strul så kan det bli som du beskriver. Vi brukar koppla in hårddisken från en redan uppdaterad 360 så att uppdateringen kan slutföras, sedan fungerar det bra igen utan hårddisk.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Asså jag försöker uppdatera(dashboarden lr va den heter) min xbox core med en cd skiva som jag har bränt ut uppdateringen på! och får ett felmeddekande om att det inte går att uppdatera..så jag undrar om man måste ha en HD för att den ska uppdatera?,för det har jag inte.
Om det är xbox 1 compatibility updaten så kräver den hårddisk
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
står xbox360_200612_update. så då funkar de alltså inte?
Vad är det för uppdatering och varför vill du installera den?
Spel som kräver en uppdatering har uppdateringen som krävs med på skivan.
Enda uppdateringen jag känner till som man kör från en egen bränd skiva är den för att uppdatera xbox1 emulatorn/kompatibiliteten.
Och som jag redan sagt - DEN KRÄVER HÅRDDISK!
Och är det så konstigt?
XBOX 1 HAR HÅRDDISK!
SPELEN TILL XBOX 1 FÖRUTSÄTTER ATT DET FINNS EN HÅRDDISK!
DET GÅR *INTE* ATT EMULERA EN 8GB HÅRDDISK OM DET INTE FINNS EN HÅRDDISK ANSLUTEN!!
En uppdatering av Xboxen som jag drog ner från ***********. skulle då kunna komma åt filmer från tex usb minne.var därför jag ville uppdatera. men det är väl inte xbox 1 uppdateringen?
Och vad det gäller dom äldre spelen så vet jag att man måste ha HD
fått till det nu
hur gjorde du då ?
ska uppdatera ej fel flashad 360 så jag kan lira xvid nu ...
men har inge hd eller minneskort usb minne finns ju men kan ske inte funkar
Bookmarks