Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Strömkabeln?

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

Strömkabeln?

Var och köpte mig en beg. xbox idag av en kille och kolal att allt såg fint ut och det gjorde det tills jag kom hem och skulle plugga in grejerna och såg att strömkontakten såg ut så här?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    Haha, ursäkta min roande, men detta är inte en sladd som passar i sverige. Men du kan använda vilken strömsladd som helst.

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Respect Visa Inlägg
    Haha, ursäkta min roande, men detta är inte en sladd som passar i sverige. Men du kan använda vilken strömsladd som helst.
    jo det har jag med förstått
    Men vart får jag tag i en som passar då?

Eller går den att klippa och sätta på en som passar då?

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    0
    Skulle tro att det finns adaptrar, det skulle väl var det enklaste alternativet.

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Lidköping
    Respekt
    20
    SÄker på att du inte fick med 2 olika? Jag fick med en sådan och en vanlig sådan som vi använder.
    Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
    Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
    Wii: _Chip: Wiikey
    Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
    SÄker på att du inte fick med 2 olika? Jag fick med en sådan och en vanlig sådan som vi använder.
    köpte ju den beg. så kan hända att jag inte fick med båda?
    men löste det genom att klippa bort den annorlunda kontakten och skruvade dit en som passar och allt funakr så jag är iaf nöjd

Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Uppsala
    Respekt
    20
    Vanlig strömkabel som man har till datorn passar ;-) bara köpa en sån.. kostar väl runt 60 spänn
    Xbox 360 Premium HDMI
    BenQ iXtreme 1.5

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Lidköping
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av bjornsson Visa Inlägg
    köpte ju den beg. så kan hända att jag inte fick med båda?
    men löste det genom att klippa bort den annorlunda kontakten och skruvade dit en som passar och allt funakr så jag är iaf nöjd

Okay, sådant jävla hyckleri när dom inte skickar med allt. Man vill bara sparka mjälten ur säljaren. Fast brukar försöka att ta det fredligt!
    Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
    Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
    Wii: _Chip: Wiikey
    Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av kaffetandfen Visa Inlägg
    Vanlig strömkabel som man har till datorn passar ;-) bara köpa en sån.. kostar väl runt 60 spänn
    den gjorde ju inte det då det var ett litet jack i den änden som sitter i adaptern.

Registrerade
    Mar 2003
    Respekt
    22
    någon mer än jag som sett att det inte är "jord" (PE) på de nya nätaggen? är det för att dom har haft problem med dom ?. jag har iaf bara 2 "hål" i min sån som ser ut som den till datorn, 3st andra jag har flashat åt har haft med "jord" antar att det är den jag inte har iaf för både fas o nollan behövs ju

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Enda skillnaden jag märkt på de nya är att sladden inte sitter lika tight i den med 2 stift istället för 3 stift. Men dom sparar väl någon krona...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner