Var och köpte mig en beg. xbox idag av en kille och kolal att allt såg fint ut och det gjorde det tills jag kom hem och skulle plugga in grejerna och såg att strömkontakten såg ut så här?
Var och köpte mig en beg. xbox idag av en kille och kolal att allt såg fint ut och det gjorde det tills jag kom hem och skulle plugga in grejerna och såg att strömkontakten såg ut så här?
Haha, ursäkta min roande, men detta är inte en sladd som passar i sverige. Men du kan använda vilken strömsladd som helst.
Skulle tro att det finns adaptrar, det skulle väl var det enklaste alternativet.
SÄker på att du inte fick med 2 olika? Jag fick med en sådan och en vanlig sådan som vi använder.
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
Vanlig strömkabel som man har till datorn passar ;-) bara köpa en sån.. kostar väl runt 60 spänn
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
någon mer än jag som sett att det inte är "jord" (PE) på de nya nätaggen? är det för att dom har haft problem med dom ?. jag har iaf bara 2 "hål" i min sån som ser ut som den till datorn, 3st andra jag har flashat åt har haft med "jord" antar att det är den jag inte har iaf för både fas o nollan behövs ju
Enda skillnaden jag märkt på de nya är att sladden inte sitter lika tight i den med 2 stift istället för 3 stift. Men dom sparar väl någon krona...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks