Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 91 till 95 av 95

Diskussion: Xfps 360

  1. #91
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Pericsson Visa Inlägg
    Hur vet man vilka knappar på xbox 360 dosan blir det på tangentbordet ? får man ställa in det själv eller hur är det ?
    Du får med en uppsättning skriven i manualen till produkterna sen kan du givetvis mappa om alla dessa själv efteråt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #92
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Okej tack , men vilken föredrar ni , hur stor skillnad är det på XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS* och XFPS 360 4.0 *SPEED* för är riktigt sugen på att beställa men vet inte vilken..

  3. #93
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Pericsson Visa Inlägg
    Okej tack , men vilken föredrar ni , hur stor skillnad är det på XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS* och XFPS 360 4.0 *SPEED* för är riktigt sugen på att beställa men vet inte vilken..
    3.0 är en fristående produkt som kopplas direkt in i en 360 med en trådad kontroll.

    4.0 kopplas via en PC till 360 där PC översätter fräsigare möss o tangentbord o överför infon till 4.0 dosan sen till 360.
    Mao bättre stöd för möss o tgb men du måste ha en dator i närheten. Även 4.0 kräver en trådad 360 kontroll har jag för mig för att boota upp i rätt läge som 3.0an. dock är jag rostig på den infon o kan ha fel
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #94
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    31
    Respekt
    15
    Jag har lirat med xfps sniper pro (den senaps gula) i över 1 år, tog väll 1 månad att få in känslan att vänja sig vid den efter allt counter strike spelande i nåra år xD men nu älskar jag den! Lirar med ett vanligt billigt logitech bord och logitech mus, en vanlig optisk mina nyare grejer funkar inte med den hhee men en xim360 "xim3" skulle inte va helt fel,

  5. #95
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Lite necro postning skadar väll ingen om den för ämnet framåt

    PS3

    Jag är en gammal Quake spelare och har aldrig haft förmågan att lära mig spela med handkontrollerna på PS3 och liknande, men nu när lillebror skaffat ett PS3 och tjatade på mig att komma in och spela Black ops var jag tvungen att göra ett försök, samtidigt som jag köpte spelet skaffade jag mig ett par split fisch det underlättade lite att spela med mus men jag saknade fortfarande tangentbordet. Istället för tre fingrar vill jag kunna använda alla fem, efter lite sökande på nätet hittade jag PSXcare's hemsida och XFPS 4.0. Resetionerna var ju minst sagt blandade men samtidigt stod det väldigt lite om PS3 det var mes XBox som gällde så jag bestämde mig för att göra ett försök...

    För ett par timmar sedan in handlade jag en XFPS 4.0 Force på PSX och allt är ÖVER förväntan inkopplingen var inga som helst problem sen var det bara att ladda hem senaste mjukvaran (tor att det var 1.6) från XFPS, sen var det bara att börja "mappa" knappar och mus. Vist var det lite finurligt innan man förtog allt men efter bara någon timme funkade allt, det största problemet var att vänja sig vid tangentbord igen efter att ha använt Split Fischen men nu är allt frid och fröjd. Det enda problemet är att jag inte lyckats "mappa" ett par av knapparna på min mus men det beror mer på att jag inte fått in Logitechs inställningar och har inget med XFPS att göra..

    Vad jag använder

    PS3
    XFPS 4.0
    Tangentbord: Logitech dinovo edge
    Mus: Logitech Wireless Gaming Mouse G700

    //Micha

Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande diskussioner

  1. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  2. NME 360 Problem med originalspel
    By martin1982 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 12:58
  3. Bränna original spel till 360
    By Koko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 22:46
  4. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •