Jag kan ha möjlighet att köpa en psp med följande spec:
psp1004k v2.71
Är detta någoting jag kan använda till att modda om osv? Jag vill ju pressa in lite film o spel och allt sånt där, men är det rätt firmware eller kommer det bli en massa bök?
Jag kan ha möjlighet att köpa en psp med följande spec:
psp1004k v2.71
Är detta någoting jag kan använda till att modda om osv? Jag vill ju pressa in lite film o spel och allt sånt där, men är det rätt firmware eller kommer det bli en massa bök?
Bara å lämna in den till oss, betala 300:-, sedan har du latest greatest, just nu CUSTOM firmware 3.03 OE-C och sedan kan du "göra allt du hört talas om"
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Perfekt. Tack.
@ sdewqa:
Jag läste runt lite och kikade, men jag var inte helt säker på hur saker och ting låg till. Så därför frågade jag.
Nu när jag vet att jag kan hitta på vad jag vill så ska jag läsa mer ingående om vad jag vill ha in osv, nu när jag vet att det är möjligt.
Att du tar dig tid att skriva ett sånt svar som du gör är lite förvånansvärt. Det hade tagit lika lång tid för dig att skriva något i stil med vad Hansi skrev.... Och hade hjälpt mig betydligt mer. Okej om du inte vill svara på vad du uppenbarligen tycker är "idiotiska frågor" men varför skriver du då ens?
1. peta inte i elden utan skyddshandskar
2. det spelar nästan ingen roll vilken psp du köper, de flesta FW kan nergraderas eller uppgraderas till custom FW
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks