Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Köpa PSP - vill ha allt rätt

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post Köpa PSP - vill ha allt rätt

    Jag kan ha möjlighet att köpa en psp med följande spec:
    psp1004k v2.71

    Är detta någoting jag kan använda till att modda om osv? Jag vill ju pressa in lite film o spel och allt sånt där, men är det rätt firmware eller kommer det bli en massa bök?

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av braaan Visa Inlägg
    Jag kan ha möjlighet att köpa en psp med följande spec:
    psp1004k v2.71

    Är detta någoting jag kan använda till att modda om osv? Jag vill ju pressa in lite film o spel och allt sånt där, men är det rätt firmware eller kommer det bli en massa bök?
    Snälla läs i forumet, om du vill ha hjälp. Annars åk in till psxcare för hjälp

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bara å lämna in den till oss, betala 300:-, sedan har du latest greatest, just nu CUSTOM firmware 3.03 OE-C och sedan kan du "göra allt du hört talas om"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Perfekt. Tack.

    @ sdewqa:
    Jag läste runt lite och kikade, men jag var inte helt säker på hur saker och ting låg till. Så därför frågade jag.
    Nu när jag vet att jag kan hitta på vad jag vill så ska jag läsa mer ingående om vad jag vill ha in osv, nu när jag vet att det är möjligt.
    Att du tar dig tid att skriva ett sånt svar som du gör är lite förvånansvärt. Det hade tagit lika lång tid för dig att skriva något i stil med vad Hansi skrev.... Och hade hjälpt mig betydligt mer. Okej om du inte vill svara på vad du uppenbarligen tycker är "idiotiska frågor" men varför skriver du då ens?

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    1. peta inte i elden utan skyddshandskar

    2. det spelar nästan ingen roll vilken psp du köper, de flesta FW kan nergraderas eller uppgraderas till custom FW

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av braaan Visa Inlägg
    Perfekt. Tack.

    @ sdewqa:
    Jag läste runt lite och kikade, men jag var inte helt säker på hur saker och ting låg till. Så därför frågade jag.
    Nu när jag vet att jag kan hitta på vad jag vill så ska jag läsa mer ingående om vad jag vill ha in osv, nu när jag vet att det är möjligt.
    Att du tar dig tid att skriva ett sånt svar som du gör är lite förvånansvärt. Det hade tagit lika lång tid för dig att skriva något i stil med vad Hansi skrev.... Och hade hjälpt mig betydligt mer. Okej om du inte vill svara på vad du uppenbarligen tycker är "idiotiska frågor" men varför skriver du då ens?
    Många nybörjare gör oftast en ny tråd istället för att använda sökfunktionen o´ch det var väll bättre att skriva ett kort "kika i forumet" istället för inget alls. (Cut/Paste)
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Dålig responstid på PSP skärmen?
    By JockeH in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 09:50
  2. Jag behöver verkligen få hjälp med min PSP
    By gun_tore in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:04
  3. Psp Fw 1.5
    By stvikt in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 10:46
  4. Jag vill köpa en VCD modul till PS One
    By TheRunnerUp in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 17:04
  5. vill köpa en DREAMCAST
    By Slamer in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-07-26, 11:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •