Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Hankontrollen

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19

Hankontrollen

Hejsan, Den trådlösa handkontrollen drar batteri som fasiken?, Är det normalt , Såg de sålde ngt laddningsgrejj det måste man ju köpa annars blir man ju urfattig på batterier,. köpte min box för 1 månad sen ca. och de batterierna som kom till tog slut rätt fort och de jag har bytt med har nu med tagit slut. Ligger de och drar fast det inte är på. Eller är det normalt?.

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    22
    Skumt.... spelar du dygnet runt? :-)

Jag har haft min 360 sedan i september. Jag spelar varje dag, minst en timme. Har precis bytt batterierna första gången...
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Respekt
    25
    Självklart att man kör med uppladdningsbara.....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    Näe spelar inte dynget runt hehe , men faktist en dag var borta och när jag kom hem så låg dosan och blinkade?, vad det nu kan varit ;S, kanske blev ngt strul å därför drog de ur batterierna. Ska satsa på det dära laddningskitten iaf är väl bättre , tack för svaren dudes

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja glömmer man handkontrollen liggandes så att den är igång eller spelar med mycket rumble så drar den väl en del ström.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    Kontrollen stänger väl av sig efter 10min eller något om jag inte har missuppfattat? Om man inte rör den dvs. Kanske är en inställning iofs, vet inte.

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    19
    jag har inte ändrat någon inställning på min och dom stänger av sig själv efter 5-10 min så om du inte har ändrat något så ska dom inte kunna vara igång

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja, om det inte är någon katt i huset som puttar till den lite då å då...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Uppsala
    Respekt
    20
    eller om man trycker in sync knappen på dosan så ligger den å söker tills batteriet är slut om man inte förhindrar det
    Xbox 360 Premium HDMI
    BenQ iXtreme 1.5

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den kanske inte stänger av sig om den ligger klämd mellan soffkuddarna så att en analogspak står snett. Har för mig att en av mina kontroller låg och lös bra länge efter att ungarna spelat klart.

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    haha , Jaja :P, ärligt talat kanske var att jag hde kommit åt sync knappen när xboxen va avstängd för den låg å blinkade när jag kom hem, och detta var över hela helgen. Men nu va jag inne efter jobbet å köpa play and charge kit till dosan så nu jäklar slipper jag det

Liknande diskussioner

1. Någon som andvänder 360 hankontrollen till PC?
    By Moedjoe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 12:04
  2. Problem med hankontrollen i Flashbios
    By kenta81 in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 23:24
  3. Hankontrollen
    By Zazza in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 21:10

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner