Gout! Får hoppas att ngn annan har användning av det Själv hade jag problem som satan med att lista ut vad man skulle göra. Är jämt så när man sätter sig in i en ny scen-del Har du fått in ditt chip eller?
Gout! Får hoppas att ngn annan har användning av det Själv hade jag problem som satan med att lista ut vad man skulle göra. Är jämt så när man sätter sig in i en ny scen-del Har du fått in ditt chip eller?
trickyhed: Jag lödde in allt, punkterna för att stänga av och även för switchen. Ganska trickigt att löda dit kabeln på resetswitchen. det var faktiskt den minsta av alla punkter, och svårtåtkomligaste då man behövde ta det med en sjuk vinkel Men det gick bra! Switchkablarna drog jag sedan ut via USB-portens nedre högra hörn. Inget borrande med andra ord.
karlalbertsson: du vet ingen guide för att skruva isär wiin? inte video...
vad använde du? eller körde du bara på känn?
Pappersguide har jag tyvärr inte. Det funkade mer än bra med en jag hittade hos Gametrailers. Den visar vart alla skruvhål sitter ganska bra, med text och allt igenom.
har du länk?
Jag håller med, chippet fungerar kalas =)
Härliga tider... Kollar in den =)
Kolla länken här lite ovanför: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=48279
Med tanke på informationen som framkommit ang. detta chippet, om uppdatering kommer krävas, kommer du erbjuda någon lösning eller liknande då? =) För er som inte vet så verkar inte chippet klara uppdatering via skiva och kommer det krävas uppdatering så är det alltså kört =)
Vad skla man bränna med?? efter man fixa filerna från .wii till .iso vill inte DVD decrypter ta dem?
hur gör jag??
freddyc: Tanka senaste Nero. Öppna Nero Burning Rom och ta Recorder -> Burn Image. Leta upp din iso-fil och klicka på burn. Voila =)
läser i den svenska guiden, att man kan kolla lampan åp chipet, kan man alltså koppla in strömen nu, när maskinen är öppen, fick dit chipet hoppas inget går emot bara...
Kollade just mitt serienummer och det börjar med LEH110***** då är det ingen idé att skicka in det ännu?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Si sådär ja.... då fungerar wii`n med chip i Klockrent... hehe =) Kör med TDK+r 4x speed, funkar kalas bra... tycker musiken hacka lite i warioware vissa ggr, men tror det e så i spelet, de e juh rätt skumt spel testa rayman nu, sen testa bränna ut ngt i 8x speed, så hur det blir... =)
Någon som provat backuper på gamecube-spel med detta chip? Fungerar det problemfritt?
Kan testa GC Zelda nu om du vill... brb....
Zelda fick error, men kan bero på att de e US ver. Minns ej om det var US eller PAL.... tror det var US.. =(
spel som fungerar för mej e unscramble med unscrable 0.4.
testa att bränna COD3 i 8x speed o fixat med rawdump 2.0, de spelet gick ej, skall testa bränna i 4x med unscrable 0,4 se om det fungerar eller om det e dålig release...
Hmm. nu fungerar inte rayman heller. hänger sej efter start, blir error o får dra ur kabel för att starta om wii, vad kan vara snett? för mkt att bränna i 4x speed?
Säker på att det är PAL-versionerna?
Här är för övrigt en lista över alla scen-rellar
Samt vilka som är nuked.
http://www.scenereleases.com/wii/
freddyc: Jag får precis samma error med mitt Rayman. Pi:s release... Hör av dig om du kommer på ngt... Jag testar att packa upp och unscramblea om mitt igen..
Någon som vet om nån av triwing'sen i detta bits-paket skulle passa att öppna upp ett wii?
http://www.biltema.se/products/produ...?iItemId=80422
Bookmarks