Hej ! jag har brickat min psp 1.5 , när jag startar psp:n så tänds ljuset sen stängs den av :S , jag undrar om jag kan komma förbi er och lämna in psp:n , så ni kan fixa det, om det går att fixa sånt :P
Hej ! jag har brickat min psp 1.5 , när jag startar psp:n så tänds ljuset sen stängs den av :S , jag undrar om jag kan komma förbi er och lämna in psp:n , så ni kan fixa det, om det går att fixa sånt :P
Leta fram ditt kvitto och lämna in den på garantireparation där du köpte den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
den är helt körd, lämna in den på garantin som Hansi säger.
HELT körd är den inte, men ingen här orkar sitta och pilla med ett skräpigt undiluted chip. Du kan ju alltid få några spänn i inbyte mot en ny psp :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=453&xSec=64 kunde inte hjälpa att bli sugen på att reklamera lite (inte för att jag jobbar där men ändå)
Bookmarks